Új Philips AirFryer


A legfinomabb sültkrumpli olaj nélkül

október 2, 2012

Az új Philips AirFryer forradalmasítja az otthoni sütést, hiszen használatával olaj hozzáadása nélkül készíthet ízletes és egészséges ételeket, egyszerűen és gyorsan.

 

Az AirFryer titka a szabadalmaztatott RapidAir technológiában rejlik, amely a forró levegő keringetését a fűtőszállal kombinálva lehetővé teszi, hogy tökéletes ízvilágú, ám 80%-al alacsonyabb zsírtartalmú[1] ételeket készítsen. Az AirFryer számos ételvariációt és ropogtatnivalót képes elkészíteni, legyen szó sült krumpliról, csirkefalatokról, húsokról, vagy akár bundázott ételkülönlegességekről.

 

Az AirFryer-nek nincs szüksége előmelegítési időre, így az elfoglalt szülők is gyorsan és könnyedén, akár 12 percen belül készíthetnek ízletes, levegős sütőben készült ételeket.  Mindezek mellett a forradalmian új AirFryer olaj helyett forró levegőt használ, így használatával megszabadulhat a hagyományos olajsütők által kibocsájtott kellemetlen szagoktól, hiszen sütés közben kevesebb gőzt bocsájt ki, mialatt a beépített légszű¢rő minden más kellemetlen szagot magában tart. Az AirFryer-rel a sütés utáni tisztítás is egyszerű, mivel fő részei kivehetőek és tapadásmentes felületüknek köszönhetően mosogatógépben is könnyedén moshatóak. Az AirFryer levegősütőhöz egy 30 percre előre beállítható sütés-időzítő is tartozik, így Ön nyugodtan foglalkozhat egyéb teendőivel is, miközben ebédje tökéletesre sül.

 

Családja a hét bármely napján gondtalanul élvezheti kedvenc ételeit, hiszen azok a Philips AirFryer segítségével egészségesebbek, ízletesebbek és egyszerűbben elkészíthetőek lesznek, mint valaha.

 

Philips Airfryer

 

Termékkód: HD9220

Ajánlott fogyasztói fogyasztói ár: 46 299 Ft

 


[1] A hagyományos Philips olajsütőben készült sütött burgonyához képest

A Royal Philips Electronics

A hollandiai Royal Philips Electronics egy egészségügyi és well-being vállalat, amely az emberek életminőségének javítására összpontosít a legújabb innovációk időszerű alkalmazásával. A világ egyik vezető vállalataként az egészségügy, az életstílus és a világítástechnika területén, a Philips a technológiát és a designt ötvözi emberközpontú megoldásokba a fogyasztói igények és a “sense and simplicity” márkaígéret alapján. A Philips körülbelül 121 000 főt alkalmaz a világ több mint 60 országában. A 2011-ben 22,6 milliárd eurós forgalmat elérő cég piacvezető pozíciót tölt be a szív-, és az akut betegellátás, az otthoni egészségügy, az energiahatékony világítástechnikai megoldások és új alkalmazások, illetve a személyes jó közérzethez kapcsolódó életstílus termékek területén, amelyen belül erős vezető pozícióval rendelkezik a férfiborotválkozás és szőrtelenítés, a hordozható szórakoztató elektronika, illetve a szájápolás terén. További hírek a www.philips.com/newscenter oldalon találhatóak.

 

.