A Philips bemutatja az Apple iPhone 5-höz fejlesztett „Lightning" csatlakozós dokkoló hangszóróit

december 19, 2012

Amszterdam, Hollandia – A Philips bemutatja az Apple új „Lightning” csatlakozójával ellátott vadonatúj dokkoló hangszóró sorozatát, amely készülékek kompatibilisek a „Lightning” csatlakozóval ellátott eszközökkel. A dokkoló hangszórók e sorozata professzionálisabb hangteljesítményt nyújt, mint az analóg technológiával működő hangszórók.

 

A sorozatban megtalálható két zenei rendszer, két dokkoló hangszóró és egy kifejezetten a hálószobai igényeknek kifejlesztett hangszóró, amely egy időkijelzőt is tartalmaz. Az új sorozat decembertől elérhető, Magyarországon a következő berendezéseket forgalmazzák.

 

  • Philips Urban Micro System (DCM3155) – nagyszerű hang és kortárs dizájn modern otthonokba. A divatos és kompakt audio rendszer magával ragadó hangélményt kínál, köszönhetően szögletes hangszóróinak. A készüléket úgy tervezték, hogy bármilyen környezetbe illeszkedjen. A termék egyesíti az Apple új „Lightning” csatlakozóját, CD lejátszót, valamint az FM rádiót, és emellett 50W RMS hangerőt biztosít.

 

  • Philips hálószobai dokkoló hangszóró (DS1155) – 360 fokos dizájnnal rendelkezik, minden irányba terjedő hangzást biztosít. A hangszóró órakijelzője automatikusan szinkronizálódik az Apple készüléke órájával. A dokkoló ezen kívül egy további USB portot kínál a hangszóró hátulján, amelynek köszönhetően egyidőben könnyedén feltöltheti vele egy másik mobilkészülékét. 

 

 

A Philips globálisan az egyik vezető márka a dokkoló hangszórók fejlesztése, előállítása és forgalmazása terén, Európában pedig piacvezető. A Philips első dokkoló hangszóró sorozata lehetővé teszi, hogy a tulajdonosok teljes mértékben kihasználják az Apple készülékek „Lightning” csatlakozójának előnyeit.

 

A Royal Philips Electronics

A hollandiai Royal Philips Electronics egy egészségügyi és well-being vállalat, amely az emberek életminőségének javítására összpontosít a legújabb innovációk időszerű alkalmazásával. A világ egyik vezető vállalataként az egészségügy, az életstílus és a világítástechnika területén, a Philips a technológiát és a designt ötvözi emberközpontú megoldásokba a fogyasztói igények és a “sense and simplicity” márkaígéret alapján. A Philips körülbelül 121 000 főt alkalmaz a világ több mint 60 országában. A 2011-ben 22,6 milliárd eurós forgalmat elérő cég piacvezető pozíciót tölt be a szív-, és az akut betegellátás, az otthoni egészségügy, az energiahatékony világítástechnikai megoldások és új alkalmazások, illetve a személyes jó közérzethez kapcsolódó életstílus termékek területén, amelyen belül erős vezető pozícióval rendelkezik a férfiborotválkozás és szőrtelenítés, a hordozható szórakoztató elektronika, illetve a szájápolás terén. További hírek a www.philips.com/newscenter oldalon találhatóak.

.