A Philips felgyorsítja „Green Innovation" nevű programját- beszámolójuk szerint a zöld termékek eladása a teljes értékesítés közel felét biztosította az előző évben

február 28, 2013

2012-ben a zöld termékek eladása 45 %-ra (11,3 milliárd euróval) emelkedett a teljes értékesítést tekintve. A „Green Innovation” programba összesen 569 millió eurót fektetett a nagyvállalat a 2012-es évben, az összeg legnagyobb részét a fenntartható LED világításba invesztálva. A károsanyag-kibocsátás területén kitűzött célt is sikerült elérnie, hiszen az elmúlt öt évben 25%-kal csökkentették a szén-dioxid kibocsátást.

 

Amszterdam, Hollandia- A Royal Philips Electronics a 2012-ben értékesített környezetbarát termékeiből származó bevétele 11,3 milliárd euró, amely 45%-a a teljes értékesítésnek és egyértelműen közelebb vitte a vállalatot az úgynevezett EcoVision fenntarthatósági program 2015-re kitűzött céljaihoz. Az egészségügy területén érzékelték a legnagyobb mértékű növekedést a környezetbarát termékek értékesítésében (36%-kal), valamint ezen a területen 16 új termékkel bővítették a zöld termékek portfólióját, melyek fejlesztik a páciensek eredményeit és kiterjesztik az egészségügyi ellátáshoz való hozzáférést, miközben csökkentik a környezetre gyakorolt hatást.

 

Az elért eredmények alátámasztják, hogy a vállalat továbbra is a fenntarthatóság érdekében folytatott tevékenységre fókuszál és célként tűzte ki, hogy innovációival fejlessze az emberek egészségét és jóérzését. „Büszkék vagyunk rá, hogy a Philips minden 4. ember életének fejlesztéséhez hozzájárul a Földön, a célunk pedig, hogy 2025-re 3 milliárd ember életét könnyítsük meg, a vállalati víziónk részeként.” mondta el Jim Andrew, a Fenntarthatósági Bizottság elnöke és a Stratégiai és Innovációs tervezés vezetője. „Hatalmas előrelépésről számolhatunk be az általunk okozott környezeti hatások csökkentésének terén, és sikerült elérnünk az ötéves károsanyag-kibocsátásra vonatkozó célunkat, hogy 25%-kal csökkentsük a szén-dioxid kibocsátást. Ezt elsősorban a fő működési területeinken működő energiamegtakarító programjainknak köszönhetjük, a zöld logisztikának, az utazások visszaszorításának, illetve a megújuló energiaforrások megnövelt használatának, amelyet a jövőben is folytatni kívánunk.”

 

2012-ben a Philips 569 millió eurót invesztált a zöld innovációkba, amely hűen tükrözi, hogy folyamatosan haladnak a 2015-re kitűzött 2 milliárd eurós cél felé. A befektetések terén a világítástechnika vezet, amelybe a vállalat több mint 325 millió eurót invesztált, hogy újabb előrelépést érjenek el a LED-es világításban, melynek célja lényegesen csökkenteni a szén-dioxid kibocsátást az energiatakarékos világításra való áttéréssel.

 

A Consumer Lifestyle ágon a vállalat önkéntes alapon vállalta, hogy folyamatosan kivonja a PVC-t, illetve a brómozott gyulladás-gátló anyagokat a termékeiből és a 2012-es évben bemutatott minden egyes eszpresszó kávégép mentes ezen anyagoktól.

 

Az egészségügyi területbe történt befektetés annak a folyamatosan növekvő keresletnek köszönhető, amelyet a vállalat az egész világon tapasztal a társadalom részéről, akiknek egyre nagyobb az igénye a zöld kórházakra és az egészségügy által a környezetre gyakorolt hatások csökkentésére. Ezt bizonyítja, hogy a Philips mágneses rezonancia képalkotó (MRI) készüléke, - 22%-kal alacsonyabb átlagos energiafelhasználással működik- vezeti az energiatakarékos MRI készülékek eladását.

 

 

Az EcoVision programról

 

A Philips EcoVision programja kulcs iránymutatásokat tartalmaz az értékesítésre, az innovációra, az életminőség fejlesztésére, a működésre, az alkalmazotti elköteleződésre és a szállítmányozási fenntarthatóságra vonatkozóan. Néhány fontos célkitűzés 2015-re vonatkozóan:

 

Az emberek életminőségének fejlesztése.

 

-cél: 2015-re 2 milliárd ember életminőségének javítása (2025-re 3 milliárd)

 

Az energia-hatékony Philips termékek terén:

 

-cél: 50%-os fejlődés 2015-re (a teljes átlag termékek portfólióját tekintve), a 2009-es évhez képest

 

Az „anyag-hurok” lezárása

 

-cél: A 2009-es adatokhoz képest 2015-re a globális begyűjtés és újrahasznosítás mértékének, valamint az újrahasznosított anyagok arányának megduplázása a termékekben.

 

További információk:

 

Dobos Anikó 
ügyfélkapcsolati menedzser

 

Café PR Kft. 

1037 Budapest, Seregély u. 3-5.

Telefon: 880 30 90

Mobil: 20- 218- 8712

E-mail: dobos.aniko@cafepr.hu

.

Royal Philips Electronics

 

A hollandiai Royal Philips Electronics egy egészségügyi és well-being vállalat, amely az emberek életminőségének javítására összpontosít a legújabb innovációk időszerű alkalmazásával. A világ egyik vezető vállalataként az egészségügy, az életstílus és a világítástechnika területén, a Philips a technológiát és a designt ötvözi emberközpontú megoldásokba a fogyasztói igények és a “sense and simplicity” márkaígéret alapján 

 

A Philips körülbelül 121 000 főt alkalmaz a világ több mint 60 országában. A 2011-ben 22,6 milliárd eurós forgalmat elérő cég piacvezető pozíciót tölt be a szív-, és az akut betegellátás, az otthoni egészségügy, az energiahatékony világítástechnikai megoldások és új alkalmazások, illetve a személyes jó közérzethez kapcsolódó életstílus termékek területén, amelyen belül erős vezető pozícióval rendelkezik a férfiborotválkozás és szőrtelenítés, a hordozható szórakoztató elektronika, illetve a szájápolás terén. További hírek a www.philips.com/newscenter oldalon találhatóak.

.