Vállalati profil

Vállalati profil

A hollandiai központú Royal Philips  egy sokrétű technológiai vállalat, amely elsősorban az emberek életminőségének javítására törekszik az  egészségügy,  az életstílus  és a világítástechnológia terén megvalósított jelentőségteljes innovációkkal. A cég piacvezető pozíciót tölt be a szív-, és az akut betegellátás, az otthoni egészségügy, az energiahatékony világítástechnikai megoldások és új világítási alkalmazások területén, továbbá a férfiborotválkozás és szőrtelenítés és a szájápolás terén.

Company_Health_Well-being_275x90.jpg

Olyan innovációk megvalósítása, amelyek fontosak az emberek számára

"Az első Philips izzó 120 évvel ezelőtti bevezetése óta az innováció és az emberközpontú megközelítés jelentik vállalatunk alapjait.
 
Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy olyan új egészségügyi és világítástechnikát, valamint innovatív és a helyi piacon releváns fogyasztói termékeket kínáljunk, amelyek valódi változást hoznak a világ különböző pontjain élő ügyfeleink, fogyasztóink és minden érdekelt fél számára. Hitünk szerint ezt a legjobban úgy érhetjük el, ha a legmélyebb szinten megértjük az emberek igényeit és vágyait.
 
Ha összehozzunk a két dolgot - az embereket és az innovációt - akkor létre tudjuk hozni az emberek igényeinek és vágyainak valóban megfelelő technológiák és termékek következő generációját. Olyan jelentőségteljes innovációk jönnek létre, amelyek hozzájárulnak az egészséges élethez, a jó közérzethez és az élet élvezetéhez. Ez különböztet meg bennünket, ettől vagyunk mi a Philips."

History_brand_275x90.jpg

A Philips márka története

Az évek során a kék Philips szó és a pajzs a Philips márka szerves részévé vált, amelyet világszerte felismernek.

 

Olvassa el a Philips meglátásait, amelyekből megtudhatja, hogy mit  tesz a vállalat egészségünk és jó közérzetünk érdekében.


 
 
Philips 2013. III. negyedév

Értékesítés 5,6 milliárd
kiigazított kamat, adó és amortizáció előtti eredmény (EBITA) 562 millió
Nettó árbevétel 281 millió