Lámpatest választása
myLiving
Cinnabar LED mennyezeti lámpa, fehér

Eco passport

A Philips EcoVision program erőfeszítéseit a Dow Jones fenntarthatósági index tagságával ismerték el. Csatlakoztunk olyan világméretű kezdeményezésekhez, mint az ENSZ Globális Megállapodása, amely 10 általános érvényű alapelvet tartalmaz. Az ökodizájnunkban zöld fókuszterületeket alkalmazunk a termékek környezetbarát mivoltának jelzésére. Tekintse meg az alábbi zöld fókuszpontokat. Tudjon meg többet a Zöld történetről

  • Energia
    Az energia kérdésköre nagyon fontos szerepet játszik a zöld fókuszterületek tekintetében, a gyártás és a használat terén, ahol a használat jelenti gyakran a legnagyobb környezeti hatást. Az alacsonyabb energiafogyasztás kiemelkedő fontosságú, mivel alacsonyabb CO2 kibocsátást és alacsonyabb energiaszámlákat jelent.

    • Szabályozható: Nem  
    • Tápellátás: 6,00  W
    b2c.s15-eco-passport.energy-label b2c.s15-eco-passport.energy-label
  • Csomagolás
    A Philips zöld fókuszterületei közül a csomagolás az a terület, amellyel a fogyasztók azonnal találkoznak egy termék megvásárlásakor, azonban a csomagolás korlátozott környezeti hatással rendelkezik a termék anyagához és energiafogyasztásához viszonyítva.

    • Karton: 170  g
    • Műanyag: 20  g
  • Megbízhatóság
    Megbízhatóság

    • Élettartam: 15 000  h
  • Anyagok
    Ennek a zöld fókuszpontnak a célja, hogy termékeink és gyártási folyamataink esetében kiszűrje az aggodalomra okot adó anyagok használatát. Hiszünk abban, hogy a megelőzés jobb megoldás, mint egy probléma orvoslása, ezért az EcoDesign folyamat során alternatív anyagok megtalálására törekszünk.

    • Higanytartalom: 0,0  mg
    • RoHS megfelelőség: Igen  
    • REACH megfelelőség: Igen  
  • Tömeg
    A súly azon zöld fókuszpontok egyike a Philips esetében, amelyeket tekintetbe vesz az EcoDesign folyamat során, mivel a felhasznált anyagok mennyiségének csökkenése csökkenti a felhasznált természetes erőforrásokat is, növelheti a szállítási hatékonyságot, és további előnyt jelent a termék életciklusának végén is.

    • Termék tömege: 250  g

Legutóbb megtekintett termékek

A következők is érdekelhetik: