0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem jön kávé a Philips eszpresszógépből

    Közzétéve 24 August 2023
    Ha a Philips eszpresszógépe nem adagol kávét, az alábbiakban megtalálja a probléma lehetséges okait és a lehetséges megoldásokat.

    Ha ezt a készülék első használatakor észleli, vegye figyelembe, hogy ebben az esetben normális, ha csak néhány csepp kávét lát. Miután lefőzött néhány csészét, a várt mennyiségű kávét tudja majd elkészíteni. 
     
    Ha az eszpresszógép hangos zajt ad, és nem folyik víz a víztartályba, azt általában a készülékbe szorult levegő okozza. 
    A következő lépések segítenek a megoldás megtalálásában:
    1.    Kapcsolja KI a készüléket
    2.    Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean szűrőt (vagy a készülék által használt egyéb vízszűrőt)
    3.    Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére
    4.    Kapcsolja BE újra a készüléket. Amikor a készülék felmelegedett, válassza a forró víz lehetőséget, és adagoljon ki 2–3 csésze forró vizet

    Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi plusz lépéseket, hogy meggyőződjön róla, a szűrő elő van készítve, és megfelelően van behelyezve a használathoz:
    1.    Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig
    2.    Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék
    3.    Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel
    4.    Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be
    5.    Adagoljon ki 2–3 csészényi forró vizet

    Kérjük, vegye figyelembe: Cserélje ki az AquaClean szűrőt, ha három hónapnál hosszabb ideig használta. Ennél hosszabb ideig tartó használat esetén lehetséges, hogy a szűrő eltömődött.
    Play Pause
    Ha az eszpresszógép nem adagol kávét, azt az is okozhatja, hogy a központi egység szennyezett vagy eltömődött. 
    Ennek megelőzése érdekében fontos, hogy hetente öblítse át a központi egységet az alábbi lépésekben leírtak szerint (vagy ahogy az oktatóvideónkban is látható).

    1.    Kapcsolja KI az eszpresszógépet. Várjon 15–20 másodpercet, amíg a készülék teljesen ki nem kapcsol, és nem ad ki több hangot
    2.    Nyissa ki a szervizfedelet, és távolítsa el a központi egységet. Az eltávolításhoz tolja el jobbra a „PUSH” gombot, fogja meg a központi egységet, és húzza maga felé
    3.    Alaposan öblítse el a központi egységet langyos vízzel, majd hagyja megszáradni, mielőtt visszahelyezné a készülékbe

    Kérjük, vegye figyelembe: A központi egység alapos megtisztítása érdekében javasoljuk, hogy használjon Philips kávéolaj-eltávolító tablettát (CA6704).
    Play Pause
    Az adagoló kifolyócső eltömődése is okozhatja, hogy a készülék nem ad ki kávét. 
    Ezt csőtisztítóval vagy tűvel is megtisztíthatja, hogy megszabaduljon a szennyeződésektől.
    Ha az előre őrölt kávé funkció használata közben a kávéőrlemény mennyisége meghaladja a megfelelő mennyiséget, a központi egység túltelhet: az őrölt kávé kikerül a készülékből, és a készülék nem adagol kávét.

    Az előre őrölt kávé funkció használata esetén a jelenség elkerülése érdekében:  Ellenőrizze, hogy a készülék megfelelően BE van-e kapcsolva és használatra kész-e, mielőtt előre őrölt kávét tenne az előre őrölt kávé tartályába. Csak egy teljes, simított kanál kávéőrleményt adagoljon a készülékbe.
    Ha vízkő rakódott le az eszpresszógép belsejében, az meghibásodást okozhat.
    Minden Philips eszpresszógépen található egy külön vízkőmentesítés-jelző, ezért javasoljuk, hogy amint a készülék erre figyelmeztet, vízkőmentesítse a készüléket.
    Az előre őrölt kávé tartálya is okozhatja, hogy a készülék nem adagol kávét. 
    Ha ez az ok, az alábbi lépéseket követve, vagy az útmutató filmek segítségével kijavíthatja a hibát:

    1.    Kapcsolja KI az eszpresszógépet. Várjon 15–20 másodpercet, amíg a készülék teljesen ki nem kapcsol, és nem ad ki több hangot
    2.    Nyissa fel a szervizfedelet, majd a „PUSH” gombot jobbra tolva fogja meg a központi egységet, és maga felé húzva távolítsa el a készülékből
    3.    Nyissa fel az előre őrölt kávé tartályának fedelét, és helyezze be a kanál nyelét
    4.    Mozgassa a nyelet fel-le egészen addig, amíg az eltömődést okozó őrölt kávé le nem esik
    Ha ezen megoldások egyike sem vezetett eredményre, további segítségért forduljon hozzánk.
     
    Play Pause
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.