0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips eszpresszógépben nincs vízáramlás a tartályból

    Közzétéve 24 August 2023
    Előfordulhat, hogy a készülékbe került levegő akadályozza a víz áramlását a Philips eszpresszógépben, és ez lehet az egyik oka annak, hogy nem jön víz a víztartályból. Olvasson tovább, hogy tájékozódjon a lehetséges okokról, és arról, hogy hogyan oldhatja meg a problémát.
    Ha a víztartály nincs teljesen vagy megfelelően behelyezve, az eszpresszógép nem szívja fel a vizet a tartályból.
    •    Azon eszpresszógépek esetén, amelyeken a víztartály a készülék elején található: győződjön meg róla, hogy a víztartályt teljesen betolta, és az megfelelően rögzült.
    •    Azon eszpresszógépek esetén, amelyeken a víztartály a készülék tetején található: győződjön meg róla, hogy a víztartály alatti terület nem szennyezett, és nincsenek rajta részecskék vagy kávészemek.
    Ha a víz áramlását a készülékbe került levegő akadályozza, a probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket:
    1.    Kapcsolja KI a készüléket
    2.    Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean szűrőt (vagy a készülék által használt egyéb vízszűrőt)
    3.    Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére
    4.    Kapcsolja BE ismét a készüléket. Amikor a készülék felmelegedett, válassza a forró víz lehetőséget, és adagoljon ki 2-3 csésze forró vizet

    Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi plusz lépéseket, hogy meggyőződjön róla, a szűrő elő van készítve, és megfelelően van behelyezve a használathoz:
    1.    Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig
    2.    Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék
    3.    Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel
    4.    Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be
    5.    Adagoljon ki 2–3 csészényi forró vizet

    Kérjük, vegye figyelembe: Cserélje ki az AquaClean szűrőt, ha három hónapnál hosszabb ideig használta. Ennél hosszabb ideig tartó használat esetén lehetséges, hogy a szűrő eltömődött.
    Play Pause
    Ez a lehetőség csak Panarello vagy klasszikus tejhabosítóval rendelkező Philips eszpresszógépekre vonatkozik.
    Annak kiderítése érdekében, hogy a forró víz kifolyócsöve eltömődött-e, távolítsa el a Panarello/klasszikus tejhabosító külső részét, és ellenőrizze, hogy a kifolyócsövet nem zárja-e el vízkő (ebben az esetben fehér részecskéket fog észrevenni a kifolyócsőben vagy annak környékén).
    Ha ez a helyzet, és vízkő rakódott le, akkor vízkőmentesítő oldattal távolítsa el.

    Ha a fent említett megoldások nem vezettek eredményre, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.