0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips eszpresszógépem nem kapcsol be

    Közzétéve 03 April 2024

    Ha szeretné megtudni, hogy mi a teendő, ha a Philips eszpresszógép nem kapcsol be, olvassa el az alábbi cikket.

    A legtöbb Philips eszpresszógép hátulján található egy kapcsoló, amely be- és kikapcsolja a készüléket. Győződjön meg róla, hogy a kapcsoló BE állásban van, amikor használni kívánja a gépet.

    A tápkábelt biztonságosan kell behelyezni a fali aljzatba és a Philips eszpresszógépbe is. Ha megfelelően helyezte be, és még mindig nem működik, próbálkozzon egy másik hálózati aljzattal. 

     

    Ezek a lépések nem oldották meg a problémát? Kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.  

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.