Ha a figyelmeztetőfény narancssárgán villog, az azt jelenti, hogy az AquaClean szűrőt be kell helyezni/vissza kell helyezni, és aktiválni kell. Ha már be van helyezve, és működik, a lámpa kékre vált.
A készülék vízkőmentesítésének lépésenkénti leírását megtalálja a felhasználói kézikönyvben vagy az oktatóvideóban.
A Wi-Fi jelzőfénye nem világít
– A kávéfőző nincs csatlakoztatva az otthoni Wi-Fi hálózathoz (eddig még nem volt beállítva a Wi-Fi).
– A készülék Wi-Fi kapcsolata ki van kapcsolva.
– Az otthoni Wi-Fi kapcsolat nem működik megfelelően.
– Az otthoni Wi-Fi-vel való kapcsolat megszakadt, pl. mert az otthoni útválasztó megváltozott, vagy a hálózat neve vagy a jelszó megváltozott.
– A kávéfőző és az útválasztó közötti távolság túl nagy.
A Wi-Fi jelzőfény világít
– A Wi-Fi beállítás sikeresen befejeződött, és a kávéfőző csatlakozik az otthoni Wi-Fi hálózathoz.
A Wi-Fi jelzőfénye a készülék kikapcsolása után is világít
– A frissítések fogadásához a Wi-Fi modulnak elérhetőnek kell lennie, ezért a Wi-Fi jelzőfénye folyamatosan világít.
A Wi-Fi jelzőfénye villog
– A kávéfőző beállítási módban van a Wi-Fi beállítási folyamat során. A kávéfőző gombjai inaktívak.
– Ha a készülék már csatlakoztatva volt, a villogó fény azt jelzi, hogy a kávéfőző éppen újracsatlakozik az otthoni Wi-Fi hálózathoz.
– Ha a készülék csatlakozik a Wi-Fi hálózathoz, a lassan villogó fény azt jelzi, hogy a kávéfőző frissíti a firmware-t. A frissítés több percig is eltarthat, és ezalatt a kávéfőző nem használható.