0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips vezeték nélküli PowerPro Duo szívóereje gyenge

    Közzétéve 2021-07-04
    Ha a Philips vezeték nélküli PowerPro Duo vagy PowerPro Aqua porszívó szívóereje gyenge, kérjük, tekintse meg az alábbi hibaelhárítási tanácsainkat, amelyekkel Ön is megoldhatja a problémát.
    A Philips vezeték nélküli porszívó PowerPro Duo és PowerPro Aqua keféje alá szennyeződés vagy haj szorulhat. Ez a forgókefe beragadását okozhatja. 

    A probléma megoldásához kövesse a vezeték nélküli porszívó keféjének tisztítására vonatkozó alábbi lépéseket:

    1. Kapcsolja ki a készüléket, és a szűrő gomb bekattintásával vegye ki a szűrőt
    2. Távolítsa el a habszűrőt
    3. Tisztítsa meg a habszűrőt csapvíz alatt
    4. Hagyja a szűrőt száradni 24 órán keresztül, mielőtt visszahelyezné a készülékbe
     
    A Philips PowerPro Duo szűrőjének tisztítása
    Ha a vezeték nélküli porszívó forgókeféje beragadt, a probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket:

    1. Kapcsolja ki a készüléket
    2. Nyissa fel a szívófej fedelét, és távolítsa el a kefét
    3. Ollóval vágja le a forgókefére lerakódott hajszálakat, cérnákat és egyéb szennyeződéseket
    4. Helyezze vissza a forgókefét a szívófejbe, és csukja le a fedelet 

    . Ezek a lépések nem oldották meg a problémát? Kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.
     
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.