0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Szinkronizálhatom a Sonicare alkalmazást az Apple Health alkalmazással?

    Közzétéve 01 December 2022
    Igen, a 10.5.0-s verziótól kezdődően a Sonicare alkalmazás szinkronizálódik az Apple Health alkalmazással. 
     

    Hogyan állíthatom be az Apple Health alkalmazást a Sonicare alkalmazással való szinkronizáláshoz? 

    Első lépés: 
    Töltse le a Sonicare alkalmazást az Apple App Store áruházból, majd indítsa el.

    Második lépés: 
    Hajtsa végre a Sonicare alkalmazás használatba vételéhez szükséges lépéseket, majd csatlakoztassa a fogkeféjét.

    Harmadik lépés: 
    • A Sonicare alkalmazásban érintse meg a kezdőképernyő jobb alsó részén található ... ikont
    • Érintse meg a Beállítások részt 
    • Érintse meg az Apple Health-beállítások (Apple Health settings) részt
    • Kövesse az ezen az oldalon található Csatlakozás Apple Health alkalmazással (Connect with Apple Health) c. utasításokat
    Megjegyzés: A Sonicare-hez csatlakoztatott fogkefe és a Sonicare IOS alkalmazás folyamatos használata szükséges az Apple Health alkalmazással való folyamatos szinkronizáláshoz. 
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.