Ha a SENSEO® készülék hirtelen kevesebb kávét készít, mint korábban, folytassa az A szakasszal. Ha úgy látja, hogy a SENSEO® kávéfőzővel előállított kávé mennyisége idővel csökken, folytassa a B szakasszal.
Nem megfelelő beállítások Egyes SENSEO® típusok eltérő kávémennyiség-beállításokkal rendelkeznek (lásd a képet). Ellenőrizze a készülék beállításait. Ha kevesebb kávé készítésére van beállítva, módosítsa a beállításokat a felhasználói kézikönyvben található utasítások szerint.
Ha hosszú pihenő után használja ismét Ha hosszú idő után használja ismét a SENSEO® készüléket, előfordulhat, hogy levegő szorult a készülékbe. Ez a kávé mennyiségének csökkenését okozhatja. A probléma megoldásához próbálja meg átöblíteni a készüléket. Töltse fel a víztartályt, és készítsen egy csésze kávét kávépárna használata nélkül.
A kávépárna-tartó eltömődött Előfordulhat, hogy a SENSEO® kávéfőző kávépárna-tartója eltömődött. Próbáljon meg egy másik kávépárna-tartót használni, amelyet a készülékhez kapott. Ha ez megoldja a problémát, tisztítsa meg a kávépárna-tartót kefével (lásd a képet) vagy mosogatógépben. Ha a tisztítás nem oldja meg a problémát, új kávépárna-tartót vásárolhat online üzletünkből.
Vízkőlerakódás Legalább háromhavonta egyszer vízkőmentesítse SENSEO® kávéfőzőjét, hogy készüléke vízkőmentes legyen. A vízkőmentesítésre vonatkozó részletes utasításokat a felhasználói kézikönyvben vagy a vízkőmentesítésről szóló oldalunkon találja.
Ha ezen lépések egyike sem oldotta meg a problémát, további segítségért forduljon hozzánk.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét