A SENSEO® a szokásosnál kevesebb kávét készít
Frissítés időpontja: 2022-04-08
Ha a SENSEO® készülék hirtelen kevesebb kávét készít, mint korábban, folytassa az A szakasszal.
Ha úgy látja, hogy a SENSEO® kávéfőzővel előállított kávé mennyisége idővel csökken, folytassa a B szakasszal.
-
A szakasz: A SENSEO® hirtelen kevesebb kávét készít, mint korábban
- Nem megfelelő beállítások
Egyes SENSEO® típusok eltérő kávémennyiség-beállításokkal rendelkeznek (lásd a képet). Ellenőrizze a készülék beállításait. Ha kevesebb kávé készítésére van beállítva, módosítsa a beállításokat a felhasználói kézikönyvben található utasítások szerint.
Ha hosszú pihenő után használja ismét
Ha hosszú idő után használja ismét a SENSEO® készüléket, előfordulhat, hogy levegő szorult a készülékbe. Ez a kávé mennyiségének csökkenését okozhatja. A probléma megoldásához próbálja meg átöblíteni a készüléket. Töltse fel a víztartályt, és készítsen egy csésze kávét kávépárna használata nélkül. -
B szakasz: A SENSEO® az idő előrehaladtával kevesebb kávét készít, mint korábban
- A kávépárna-tartó eltömődött
Előfordulhat, hogy a SENSEO® kávéfőző kávépárna-tartója eltömődött. Próbáljon meg egy másik kávépárna-tartót használni, amelyet a készülékhez kapott. Ha ez megoldja a problémát, tisztítsa meg a kávépárna-tartót kefével (lásd a képet) vagy mosogatógépben. Ha a tisztítás nem oldja meg a problémát, új kávépárna-tartót vásárolhat online üzletünkből.
Vízkőlerakódás
Legalább háromhavonta egyszer vízkőmentesítse SENSEO® kávéfőzőjét, hogy készüléke vízkőmentes legyen. A vízkőmentesítésre vonatkozó részletes utasításokat a felhasználói kézikönyvben vagy a vízkőmentesítésről szóló oldalunkon találja.
Ha ezen lépések egyike sem oldotta meg a problémát, további segítségért forduljon hozzánk.