1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Nem tudom kinyitni a SENSEO® kávéfőző fedelét

    Frissítés időpontja: 2022-04-08
    Az eltömődött kávépárna-tartó miatt a SENSEO® kávéfőző fedele beragadhat. Az alábbi lépések segítségével próbálja meg felnyitni a készülék fedelét.

    A kávépárna-tartó eltömődött

    A kávépárna-tartó eltávolításához és tisztításához kövesse az alábbi lépéseket:
    1. Kapcsolja ki a SENSEO® kávéfőzőt.
    2. Húzza fel a kart ütközésig, és várjon 24 órát, mielőtt újra felnyitja a fedelet. Előfordulhat, hogy erőt kell kifejtenie. 
    3. Távolítsa el a kávépárna-tartót.
    4. Tisztítsa meg a kávépárna-tartó közepén lévő szűrőt egy kefével, vagy helyezze mosogatógépbe.
    Az újbóli előfordulás megelőzése érdekében rendszeresen vízkőmentesítse SENSEO® kávéfőzőjét, miközben a kávépárna-tartó a helyén van.

    Ha ez nem oldotta meg a problémát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Tisztítsa meg a SENSEO® kávépárna-tartót

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.