0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips eszpresszógépen hibakód látható

    Közzétéve 07 March 2023
    Ha Philips eszpresszógépén olyan hibakódot lát, mint a 01, 03, 04, 05, 11, 14 vagy 19, alább tekintheti meg a lehetséges okokat és megoldásokat. 

    A fent nem említett egyéb hibák (például 02-es, 10-es, 15-ös, 22-es hiba) esetén a gépet meg kell javítani. Kérjük, forduljon hozzánk segítségért.
    Ha a 01-es hibát látja, az azt jelenti, hogy a kávéfőző tölcsér eltömődése miatt az eszpresszógépben lévő kávédaráló nem működik megfelelően. 
    A probléma megoldása érdekében szüntesse meg a kávéfőző tölcsér eltömődését (kávéskanállal vagy porszívóval, az alábbi módon):

    1.    Kapcsolja ki a készüléket, és várjon, amíg a készülék teljesen csendes nem lesz (nem ad ki semmilyen hangot). Ez körülbelül 15–20 másodpercet vehet igénybe
    2.    Nyissa ki a szervizfedelet, és távolítsa el a központi egységet
    3.    Nyissa fel az előre őrölt kávé tölcsérének fedelét, és helyezze a kanál nyelét a tölcsérbe.  Ha nincs tölcsér az előre őrölt kávéhoz, helyezze be a kanál nyelét a kávéfőző tölcsérbe alulról
    4.    Mozgassa a nyelet felfelé és lefelé egészen addig, amíg az eltömődést okozó őrölt kávét le nem esik. Ez némi erőt igényelhet.  
    5.    Távolítsa el és takarítsa fel porszívóval a lehullott őrölt kávét
    6.    Ezt követően illessze a porszívót szívófejét a kávéfőző tölcsér kimenetére, és kezével fedje le az előre őrölt kávé tölcsérét. Vagy fordítva, helyezze a porszívót a tetejére, és fedje le a kávéfőző tölcsér alját.
    7.    Helyezze vissza a központi egységet. Ezután kapcsolja be a készüléket, és készítsen egy eszpresszót. 
    8.    Az eszpresszó elkészítése után győződjön meg róla, hogy a tölcsérben továbbra sincs őrölt kávé. Ha nem járt sikerrel, próbálja meg ismét megszüntetni az eltömődést.
    Ne öntsön vizet a szemeskávé-tartályba annak érdekében, hogy a kávéfőző tölcsér ne tömődjön el. 
    A kávéfőző tölcsér eltömődésének megszüntetése a Philips eszpresszógépen
    A 03-as hiba azt jelzi, hogy túl sok szennyeződés van a központi egységen, és nem működik megfelelően. A probléma megoldásához tisztítsa meg a központi egységet az alábbiak szerint: 

    1.    Kapcsolja ki a készüléket, és várjon, amíg a készülék teljesen csendes nem lesz (nem ad ki semmilyen hangot). Ez körülbelül 15–20 másodpercet vehet igénybe
    2.    Nyissa ki a szervizfedelet, és távolítsa el a központi egységet
    3.    Öblítse el langyos vízzel a központi egységet. Ezután hagyja a levegőn megszáradni, majd helyezze vissza.
    Play Pause
    Ha a Philips eszpresszógépen az E04 hibakód látható, az azt jelzi, hogy a központi egység nincs megfelelően behelyezve. A probléma megoldásához nyissa ki a készülék szervizfedelét, és tolja a helyére a központi egységet. Ha a központi egység a megfelelő helyre került, kattanás hallható.
    A probléma megoldásához és a készülékbe szorult levegő kiengedéséhez kövesse az alábbi lépéseket:

    1. Kapcsolja KI a készüléket
    2. Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean (vagy egyéb) vízszűrőt
    3. Töltse fel a víztartályt vízzel, és helyezze vissza 
    4. Kapcsolja BE ismét a készüléket. Amikor a készülék felmelegedett, válassza a forró víz lehetőséget, és adagoljon ki 2 vagy 3 csésze forró vizet

    Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi plusz lépéseket, hogy meggyőződjön róla, a szűrő elő van készítve, és megfelelően van behelyezve a használathoz:

    1. Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig
    2. Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék
    3. Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel
    4. Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be
    5. Adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet.
    Play Pause
    Ha a 14-es hibakódot látja, az azt jelzi, hogy a Philips eszpresszógép túlmelegedett. Ennek megoldásához kapcsolja KI a készüléket, és várjon 30 percet, hogy lehűljön.
    Ha a 11-es vagy 19-es hibakódot látja, az eszpresszógépnek a szállítási/kültéri hőmérsékletről szobahőmérsékletűre kell átállnia. Ez főleg téli időszakban fordulhat elő, amikor hideg van. 

    A probléma megoldásához kapcsolja KI a készüléket 30 percre, majd kapcsolja be újra. 


    Ha a fentiek nem oldják meg a problémát, előfordulhat, hogy a készülék hátulján lévő csatlakozódugó nincs megfelelően csatlakoztatva. A probléma megoldásához ellenőrizze, hogy a csatlakozódugó megfelelően van-e csatlakoztatva a fali aljzathoz. 


    Ha a fent említettektől eltérő hibakódot észlel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.