Nem tudom kinyitni a Philips vezeték nélküli porszívó portartályát
Közzétéve 2023. október 10.
Ha nem tudja kinyitni a Philips vezeték nélküli porszívó portartályát, lehet rá egy egyszerű megoldás. Kérjük, ellenőrizze a modellnevet a csövön, az alábbiakból pedig megtudhatja, hogyan oldhatja meg a problémát saját maga.
Kapcsolja ki a készüléket (1. ábra).
Vegye ki a tartályt a gomb megnyomásával, miközben a készüléket 45 fokos szögben tartja (2 ábra).
A tartály tisztításához kövesse az alábbi lépéseket:
Emelje fel a színes részt a tartályhoz való hozzáféréshez (3. ábra).
Tipp: Ha nehéz eltávolítani ezt az alkatrészt a tartályból, kezével ütögesse finoman a tartályt, hogy a színes rész kilazuljon. Az eltávolítás úgy a legegyszerűbb, ha egyik kezével alulról tartja a tartályt, a másik kezével pedig kiemeli a színes részt.
Ürítse ki a portartályt (4. ábra).
Öblítse le a portartályt csap alatt. Ne használjon mosogatógépet (5. ábra).
Ügyeljen arra, hogy a portartály teljesen száraz legyen, mielőtt visszahelyezné (6-7 ábra).
Először igazítsa be a kiálló részt, majd illessze helyére a tartályt. Részletesebb utasításokért tekintse meg az alábbi videót.
Ha benyomja a kézi készülék kioldógombját, miközben a portartály nincs megfelelően beigazítva, a tartály beszorulhat, vagy elmozdulhat a helyéről. Előfordulhat, hogy a kézi készülék portartálya és motorrésze között rés látható. Ennek megoldásához egyszerűen tolja a portartályt a motor felé, amíg a hézag meg nem szűnik.
Az alábbi videóban bemutatjuk a portartály helyes behelyezését és a probléma megoldását.
Play Pause
Amikor megpróbálja kinyitni SpeedPro (Max) tartályát, kövesse az alábbi lépéseket:
Kapcsolja ki a készüléket.
A kézi készüléken a portartály mellett található kioldógomb megnyomásával vegye ki a tartályt, (1. ábra).
Vegye le a fedelet, és ürítse ki a portartályt (2-3. ábra).
Helyezze vissza a portartály fedelét. Ha kattanást hall, akkor megfelelően lezárult (lásd a 4. képet).
Helyezze vissza a portartályt. Ha kattanást hall, akkor megfelelően van behelyezve (lásd az 5. képet).
A fenti megoldások nem segítettek a probléma megoldásában? További segítségért forduljon hozzánk a www.philips.com/support weboldalon.