• Ingyenes kiszállítás

  • 14 napos visszaküldési garancia

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Termékek

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Nem tudom csatlakoztatni a Sonicare 9900 Prestige fogkefémet a Sonicare alkalmazáshoz

    Ha nem tudja csatlakoztatni a Sonicare 9900 Prestige fogkefét a Sonicare alkalmazáshoz, alább találja az iOS és Android hibaelhárítási lépéseit. 

    iOS eszközök

    A csatlakozás lépései:
    • Nyissa meg a Sonicare alkalmazást, ellenőrizze, hogy a Bluetooth be van-e kapcsolva, és hogy az alkalmazás rendelkezik-e Bluetooth engedéllyel
    • Helyezze a fogkefét a telefonhoz közel, és ellenőrizze, hogy a jelzőfények világítanak-e (a fogkefe felemelésével, be- és kikapcsolásával, a töltőre helyezésével és onnan való eltávolításával)
    • Ellenőrizze az alkalmazásban, hogy a fogkefe csatlakoztatva van-e

    Ha a fenti lépések sikertelenek:

    • Nyissa meg a telefon beállításait
      • Kapcsolja ki a Bluetooth funkciót, és várjon néhány másodpercet
      • Kapcsolja be a Bluetooth-funkciót
      • Ellenőrizze az alkalmazásban, hogy megtörtént-e a csatlakozás
    Még mindig nem működik?
    • Nyissa meg a telefon beállításait
    • Nyissa meg a Bluetooth-beállításokat
    • Kattintson a(z) (i) gombra, és válassza a „Készülék elfelejtése” lehetőséget a Philips Sonicare-re vonatkozóan
    • Helyezze a fogkefét az eredeti töltőjére
    • Indítsa el a fogkefemarkolat visszaállítását
    • Nyomja meg/engedje fel a bekapcsológombot 10-szer 5 másodpercen belül, miközben a fogkefe a töltőn van
    • A fogkefe összes jelzőfénye bekapcsol gyorsan egymás után, ha a visszaállítás sikeres
    • Nyissa meg a Sonicare alkalmazást, és fogadja el a párosítási kérést, amikor a rendszer erre kéri

    Ha a fogkefe továbbra sem csatlakozik, forduljon az ügyfélszolgálathoz.
     

    Android eszközök

    A csatlakozás lépései:
    • Nyissa meg a Sonicare alkalmazást, ellenőrizze, hogy a Bluetooth be van-e kapcsolva, és hogy az alkalmazás rendelkezik-e Bluetooth engedéllyel
    • Helyezze a fogkefét a telefonhoz közel, és ellenőrizze, hogy a jelzőfények világítanak-e (a fogkefe felemelésével, be- és kikapcsolásával vagy a töltőre helyezésével és onnan való eltávolításával)
    • Ellenőrizze az alkalmazásban, hogy a fogkefe csatlakoztatva van-e

    Ha a fenti lépések sikertelenek:

    • Nyissa meg a telefon beállításait
      • Kapcsolja ki a Bluetooth funkciót, és várjon néhány másodpercet
      • Kapcsolja be a Bluetooth-funkciót
      • Ellenőrizze az alkalmazásban, hogy megtörtént-e a csatlakozás
    Ha ez elsőre nem jár sikerrel, akkor ismételje meg legalább 7-szer a fenti lépéseket.

    Még mindig nem működik? 
    • Nyissa meg a telefon beállításait, és keresse meg a Bluetooth-eszközöket, kattintson a „Philips Sonicare” lehetőségre, majd válassza az „Elfelejtés”/„Párosítás megszüntetése” lehetőséget
    • Helyezze a fogkefét az eredeti töltőjére
    • Indítsa el a fogkefemarkolat visszaállítását
    • Nyomja meg/engedje fel a bekapcsológombot 10-szer 5 másodpercen belül, miközben a fogkefe a töltőn van
    • A fogkefe összes jelzőfénye bekapcsol gyorsan egymás után, ha a visszaállítás sikeres
    • Nyissa meg a Sonicare alkalmazást, és fogadja el a párosítási kérést, amikor a rendszer erre kéri
    Ha a fogkefe továbbra sem csatlakozik, forduljon az ügyfélszolgálathoz.

    Egyéb problémák

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.