1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Sonicare 9900 Prestige fogkefém nem tölt

    Közzétéve 2022-03-02
    Nem tölt a Sonicare 9900 Prestige fogkefe? Nézze meg ezeket a lehetséges okokat és megoldásokat, és próbálja meg megoldani a töltési problémát.

    Nem eredeti töltőt használ

    Győződjön meg róla, hogy a Philips Sonicare fogkeféhez kapott eredeti töltőt használja. Előfordulhat, hogy a fogkeféhez mellékelt töltő nem kompatibilis egy másik Philips Sonicare fogkefével.
    A fogkefenyél neveSonicare 9900 Prestige
    A fogkefenyél alján található kódHX999B, HX999P, HX999C
    A töltőalap alján található kódTípus: CBB1001, CBB2001

     

    A fogkefe nincs teljesen feltöltve

    Helyezze a töltőalapot a töltőállványra, majd helyezze a fogkefenyelet a töltőállványra (lásd a képeket). Annak jelzésére, hogy a töltés sikeresen elindult, a fogkefe kétszer sípol, és a jelzőfények felfelé haladva világítanak. Töltés közben az akkumulátor jelzőfénye fehéren villog. Töltse fel teljesen a Philips Sonicare fogkefét 16 óra töltéssel. A nyél 30 másodpercig fehéren világít, majd kikapcsol, ha az akkumulátor feltöltődött. 

    Ha a töltő lemerült, a nyél sárgán villog, és fogmosás után 2 sípoló hangot ad ki. 

    Ha a töltő töltöttsége alacsony, a nyél sárgán villog, és fogmosás után 3 sípoló hangot ad ki. 

    Ha töltés közben a villogó fény egy ponton kialszik, az normális jelenség.

     

    Az aljzat nem működik

    Próbáljon ki egy másik készüléket ugyanazon az aljzaton. Ha a másik készülék sem működik, a probléma a fali aljzatban lehet. Próbáljon ki egy másik aljzatot a Sonicare 9900 Prestige fogkefe teljes feltöltéséhez. 

    Interferencia

    A fém felületek vagy más töltők zavarhatják a töltőt. Ügyeljen arra, hogy a töltő ne legyen fém felületen vagy más töltők közelében. Helyezze a töltőt egy másik helyre, majd próbálja újra.
     

    Ez nem oldotta meg a problémát?

    Ha ezen lépések egyike sem oldotta meg a problémát, további segítségért forduljon hozzánk. 

     

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.