Ha gyakran megszakad a kapcsolat az alkalmazással, a probléma megoldásához ellenőrizze az állapotjelző fényeket és a Wi-Fi jelet. Az alábbi tippek segítséget nyújtanak az eszközhöz való csatlakozáshoz.
- Ellenőrizze, hogy a LED-lámpa zöldre vált-e. A zöld LED-lámpa jelzi, hogy készen áll a szülői egységhez való csatlakoztatásra.
- A fehér LED-lámpa azt jelzi, hogy a bébiegység csatlakozik a WIFI-útválasztóhoz, és készen áll az alkalmazáshoz való csatlakoztatásra. A lila LED-lámpa azt jelzi, hogy a videostreamelés folyamatban van.
- Ellenőrizze, hogy elég erős és stabil-e a WIFI-jel abban a helyiségben, amelyben a bébiegység van. Ha a jel gyenge, fontolja meg a bébiegység áthelyezését egy másik helyre, vagy használjon Wi-Fi-jelismétlőt az erős és stabil jel érdekében. Ha WIFI-jelismétlőt használ, ügyeljen arra, hogy az útválasztójának és a WIFI-jelismétlőjének azonos legyen az SSID-azonosítója, illetve hogy ugyanazt a jelszót használja hozzájuk.
- Előfordulhat, hogy a privát mód be van kapcsolva. A privát mód automatikusan megszakítja az alkalmazás csatlakozását, és a zöld LED-lámpa zöldre vált. Kapcsolja ki a privát módot, és próbálja újra.