• Ingyenes kiszállítás

  • 14 napos visszaküldési garancia

  • Ügyfélszolgálat a hét minden napján

1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Technikai problémába ütköztem a Philips Avent csatlakoztatott bébiőr használatakor.

    Ha technikai problémákat tapasztal a Philips Avent csatlakoztatott bébiőrrel kapcsolatban, tekintse át az alábbi hibaelhárítási tippeket a megoldás megtalálásához. 
     

    Gondjaim vannak a Philips Avent csatlakoztatott bébiőr beállításával. Továbbra is a csatlakozási hibát jelző képernyő jelenik meg. Miért van ez így?

    1. Ellenőrizze, hogy 2,4 GHz-es WIFI-útválasztót használ-e, mivel jelenleg ez az egyetlen támogatott spektrum.
    2. Ügyeljen, hogy az okoskészüléke ugyanazt a WIFI-hálózatot használja, amelyhez a bébiőrt csatlakoztatni kívánja. Az alkalmazás zökkenőmentes párosításához vigye közel a bébiegységet a WIFI-útválasztóhoz.
    3. Ellenőrizze a bébiegység állapotjelző fényét; ha pirosan villog, akkor az SSID vagy a megadott WIFI-jelszó hibás volt. Indítsa újra a beállítási folyamatot, győződjön meg arról, hogy helyesen adta meg az SSID-t és a WIFI-jelszót, hogy a jelszóban a szimbólumok és a karakterek megfelelően legyenek használva.
    4. Ha az állapotjelző fény folyamatosan piros színnel világít, miközben megpróbál csatlakozni, a bébiőr sikeresen csatlakozott az útválasztóhoz, de nem tud csatlakozni az internethez. Ellenőrizze, hogy rendelkezik-e hozzáféréssel a 2,4 GHz-es WIFI-hálózathoz; ehhez próbálja meg más alkalmazások, például a YouTube, a Facebook stb. elérését. Ha más alkalmazások nem reagálnak, ellenőrizze, hogy rendelkezik-e internet-hozzáféréssel. Ha rendelkezik internet-hozzáféréssel, előfordulhat, hogy a kiszolgáló átmenetileg nem elérhető. Várjon 30 percet, és próbálja meg ismét beállítani.
    5. Ha nem tudja beállítani a bébiőrt a QR-kód segítségével, ellenőrizze a kijelző fényerejét. Ha a kijelző túl sötét vagy túl világos, azzal megszakíthatja a kapcsolatot. Ellenőrizze, hogy a telefon képernyője elég világos-e, és szükség esetén kapcsolja ki az éjszakai üzemmódot, állítsa be a telefon kijelzőjének fényerejét, majd próbálja újra. Olvassa be a QR-kódot 5 és 15 cm közötti távolságról. Ha nem sikerül, próbálja meg újból egy másik – szintén 5 és 15 cm közötti – távolságból.

    Gyakran megszakad a kapcsolat a Philips Avent Baby Monitor+ alkalmazással. Miért van ez így?

    • Ellenőrizze, hogy a LED-lámpa zöldre vált-e. A zöld LED-lámpa jelzi, hogy készen áll a szülői egységhez való csatlakoztatásra.
    • A fehér LED-lámpa azt jelzi, hogy a bébiegység csatlakozik a WIFI-útválasztóhoz, és készen áll az alkalmazáshoz való csatlakoztatásra. A lila LED-lámpa azt jelzi, hogy a videostreamelés folyamatban van.
    • Ellenőrizze, hogy elég erős és stabil-e a WIFI-jel abban a helyiségben, amelyben a bébiegység van. Ha a jel nem elég erős, fontolja meg a bébiegység áthelyezését egy másik helyre, vagy használjon WIFI-jelismétlőt az erős és stabil jel érdekében. Ha WIFI-jelismétlőt használ, ügyeljen arra, hogy az útválasztójának és a WIFI-jelismétlőjének azonos legyen az SSID-azonosítója, illetve hogy ugyanazt a jelszót használja hozzájuk.
    • Előfordulhat, hogy a privát mód be van kapcsolva. A privát mód automatikusan megszakítja az alkalmazás csatlakozását, és a zöld LED-lámpa zöldre vált. Kapcsolja ki a privát módot, és próbálja újra.

    Véglegesen megszakadt a kapcsolat a Philips Avent Baby Monitor+ alkalmazással. Miért történt ez?

    • Ha módosította a WIFI-útválasztót, győződjön meg arról, hogy párosította a bébiőrt az új WIFI-útválasztóval.
    • Ha a bébiegységet egy másik mobiltelefonnal próbálta párosítani, ne feledje, hogy csak egy rendszergazdai felhasználó fiókja engedélyezett. Ha a bébiegységet másik mobileszközhöz szeretné csatlakoztatni, a rendszergazdai felhasználónak meg kell osztania a fiókadatokat a bejelentkezéshez, vagy meg kell hívnia a másik felhasználót vendégként. 
    • Előfordulhat, hogy a be-/kikapcsoló gomb véletlen hosszú megnyomásával alaphelyzetbe állította a bébiegységet. Ha 10 másodpercig nyomva tartja a be-/kikapcsoló gombot, a készülék visszaáll alaphelyzetbe, és újra párosítania kell az alkalmazást.

    Küldtem egy vendégfelhasználói meghívót valaki másnak, de még mindig nem látta az élő videoközvetítést. Miért van ez?

    • Lehetséges, hogy a vendége még nem regisztrált felhasználói fiókot a Philipsnél. Kérje meg a barátját/családtagját, hogy előbb töltse le a Philips Avent Baby Monitor+ alkalmazást, és regisztráljon egy fiókot. Ezután próbálja meg ismét elküldeni a meghívót.
    • Lehetséges, hogy az Ön által meghívni kívánt vendégfelhasználó egy másik kontinensen él. Győződjön meg arról, hogy a vendégfelhasználó az Ön által választott országot választja, amikor regisztrálja a felhasználói fiókot.

    Továbbra is téves értesítéseket kapok, amelyek a gyerekszobában észlelt hangokra és mozgásokra figyelmeztetnek. Mi ennek az oka?

    Lehetséges, hogy túl magasra állította az érzékenységet. A téves értesítések elkerülése érdekében próbálja az érzékenység beállítását egy alacsonyabb szintre állítani.

    Továbbra is gyakran veszítem el a kapcsolatot a szülői egységgel. Mi ennek az oka?

    Előfordulhat, hogy más eszközök zavarják a Philips Avent csatlakoztatott bébiőrt. Az olyan eszközök, mint a mikrohullámú sütők, IP-kamerák és WIFI-útválasztók megszakíthatják a jelátadást. Ügyeljen arra, hogy ezek az eszközök ne legyenek a bébiőr közelében.

    Nem hallom a szülői egységről, hogy sír a baba. Miért van ez?

    • Amikor a bébiegység hangot ad ki, a szülői egységen lévő hangszintjelző fények villognak, és reagálnak a hangra. Ellenőrizze, hogy a kapcsolat jelzőfénye világít-e, illetve hogy a szülői egység be van-e kapcsolva.
    • Előfordulhat, hogy a szülői egység el van némítva, vagy túl alacsonyra van állítva. A szülői egység némításának megszüntetéséhez nyomja meg a kerek gombot, és növelje a hangerőt.
    • Előfordulhat, hogy az érzékenységi szint túl alacsonyra van állítva a szülői menüben. Növelje az érzékenységi szintet a szülői menüben. 

    Nem tudom feltölteni a szülői egységet. Mi ennek az oka?

    • Győződjön meg arról, hogy a használt teljesítményadapter eredeti, illetve hogy nem sérült-e meg. Ha a teljesítményadapter megfelelően működik, a bébiegység áramellátását jelző zöld lámpa a bébiegység bekapcsolását követően világítani kezd.
    • Ha a szülői egység töltése több mint 3 órát vesz igénybe, előfordulhat, hogy a szülői egységet bekapcsolták töltés közben. Ügyeljen arra, hogy a szülői egység ki legyen kapcsolva töltés közben.
    • Ha hőforrás közelében tölti a szülői egységet, azzal átmenetileg szüneteltetheti a működését. Helyezze távolabb a szülői egységet a hőforrástól, és folytassa a töltést, ha szükséges.

    Hogyan állíthatom alaphelyzetbe vagy indíthatom újra a Philips Avent csatlakoztatott bébiőr bébiegységét, illetve szülői egységét?

    • A bébiegység visszaállításához tartsa 10 másodpercig lenyomva a be-/kikapcsoló gombot. A jelzőfény narancssárgán és zölden villog, majd a bébiegység újraindul. A visszaállítás akkor fejeződik be, amikor a jelzőfény folyamatosan zölden kezd el világítani.
    • A szülői egységet a be-/kikapcsoló gomb 10 másodpercig tartó lenyomásával indíthatja újra. Ezzel újraindul a szülői egység. A szülői egység memóriájában tárolt speciális felhasználói információk, például a felhasználói mód, a fényerő-beállítások, a hangerő, az altatódal kiválasztása, a nagyítás kiválasztása nem vesznek el.

    Mit kell tennem, mielőtt elajándékoznám vagy leselejtezném a Philips Avent bébiőrt?

    Szüntesse meg az alkalmazás és a termék közötti kapcsolatot a készülék beállításán keresztül, és a bébiegység visszaállításához tartsa lenyomva a be-/kikapcsoló gombot 10 másodpercig, amíg a LED-lámpa villogni nem kezd.
     

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.