0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem tudom beállítani a készülékeimet és a Philips Avent Baby Monitor+ alkalmazást

    Közzétéve 2024. január 3.
    Ha nem tudja beállítani a Philips Avent csatlakoztatott babaőrzőt és a Philips Avent Baby Monitor+ alkalmazást, az alábbi hibaelhárítási tippek segíthetnek a megoldás megtalálásában.
    • Ellenőrizze, hogy olyan hálózat SSID-jét választotta-e, amely támogatja a 2,4 GHz-et.
    • Ellenőrizze, hogy a Wi-Fi-jel erős és stabil-e. Ha a jel gyenge, helyezze a bébiegységet máshová, de legfeljebb 1,5 méterre (öt lábra) a gyermektől. Vagy indítsa újra a Wi-Fi routert.
    • Használjon Wi-Fi-jelismétlőt az erősebb jelhez. Használja ugyanazt az SSID-t (a hálózat nevét), illetve ugyanazt a jelszót a routerhez és a jelismétlőhöz.
    • Használja ugyanazt a Wi-Fi-hálózatot az okoseszközhöz (mobiltelefonhoz) és a babaőrzőhöz.
    • Ellenőrizze a bébiegységen található LED-et. Ha pirosan villog (az alkalmazás és a bébiegység párosítása során), a megadott SSID vagy Wi-Fi-jelszó hibás. Ismételje meg a beállítási folyamatot a megfelelő jelszóval.
    • Ha a bébiegységen található LED folyamatosan pirosan világít, a babaőrző a Wi-Fi routerhez csatlakoztatva van, de az internethez nem. Ellenőrizze más alkalmazások, például a YouTube, a Facebook stb. használatával, hogy van-e internet-hozzáférése. Ha ezek az alkalmazások nem reagálnak, állítsa helyre az internet-hozzáférést. Ha van internet-hozzáférés, előfordulhat, hogy a kiszolgáló átmenetileg nem elérhető. Várjon 30 percet, majd ismételje meg a beállítási folyamatot.
    • Győződjön meg arról, hogy más eszközök nem zavarják a babaőrzőt. Az olyan eszközök, mint például a mikrohullámú sütő, laptop stb. zavarhatják a Wi-Fi-jelet. Próbáljon ki egy másik helyet, vagy növelje a távolságot az ilyen eszközök és a babaőrző között.
    • Tartsa az okoseszközt a QR-kóddal megfelelő távolságban a babaőrző kamerájától. A távolságnak öt és tizenöt centiméter (kettő és hat hüvelyk) között kell lennie.
    • Ha a kamera továbbra sem tudja beolvasni a QR-kódot, gondoskodjon róla, hogy legyen elegendő fény a helyiségben. Ellenőrizze a kijelző fényerejét, és szükség esetén módosítsa.
    • Ha az éjszakai mód be van kapcsolva, kapcsolja ki, állítsa be a kijelző fényerejét, majd próbálja újra.
    Ha a babaőrző beolvasta a QR-kódot, megerősítő hangjelzés hallható, és a bébiegységen található LED fehérre vált.
    • Fehér LED jelzi, hogy a bébiegység csatlakoztatva van a Wi-Fi-routerhez. A babaőrző készen áll az alkalmazáshoz való csatlakozásra.
    • Zöld LED jelzi, hogy készen áll a szülői egységhez való csatlakoztatásra.
    Lehet, hogy már három ember figyeli a gyermekét. Az alkalmazás egyszerre csak három ember/felhasználó számára teszi lehetővé a megtekintést. Ha rendszergazdai jogokkal rendelkezik, akkor eltávolíthatja az egyik vendég hozzáférését, hogy Ön is nézhessen.
    Ha a privát mód aktiválva van, nem tudja nyomon követni a gyermekét az alkalmazásból. Az alkalmazáshoz való csatlakozáshoz ki kell kapcsolnia a szülői egység privát módját. Kövesse az alábbi lépéseket:
    1. Nyomja meg a bekapcsolt szülői egység tetejének bal oldalán található mode (üzemmód) gombot.
    2. A Privát funkcióra való átváltáshoz nyomja meg a vezérlőgomb alsó részét.
    3. A privát mód kiválasztásához nyomja meg a megerősítés (confirm) gombot.
    4. Most ismét csatlakoztathatja a babaőrzőt az alkalmazáshoz.
    Előfordulhat, hogy a be-/kikapcsoló gomb véletlen hosszú megnyomásával alaphelyzetbe állította a bébiegységet. Ha beolvassa a QR-kódot, és a bébiegység LED-je körülbelül öt másodpercig pirosan villog, majd zöldre vált, az azt jelenti, hogy a babaőrző privát módban ragadt. A babaőrző nem tud csatlakozni az internethez. Ezt a problémát úgy oldhatja meg, hogy először a szülői egységet, majd a bébiegységet visszaállítja a gyári alapértékekre. Kövesse az alábbi lépéseket:
    1. A szülői egységen nyomja meg egyszerre a Mode (üzemmód) és a True Talk Back (valódi beszéd) gombot körülbelül 10 másodpercig.
    2. Amikor a képernyőn megjelenő üzenet megerősítést kér, érintse meg a Folytatás (Continue) elemet.
    3. A bébiegységen tartsa lenyomva a be-/kikapcsoló gombot 10 másodpercnél hosszabb ideig. A LED felváltva zölden és narancssárgán villog. A gyári visszaállítás akkor fejeződik be, amikor a LED elkezd folyamatosan zölden világítani.
    4. Minden beállítást frissítenie kell, beleértve a csatlakoztatott Wi-Fi router SSID-jét (a hálózat nevét), jelszót és az alkalmazás felhasználóit.
    5. Most ismét párosíthatja a babaőrzőt az alkalmazással.
    A szülői egység és a bébiegység gyári visszaállítása
    Továbbra is problémái vannak a Philips Avent csatlakoztatott babaőrző beállításával?
    Ha ezek közül egyik tipp sem segít, lépjen kapcsolatba velünk.
    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.