0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A vendégem nem látja a videót a Philips Avent Baby Monitor+ alkalmazásban

    Közzétéve 2022. november 21.

    Ha a vendég nem látja a videót az alkalmazásban, kövesse az alábbi hibaelhárítási tippeket a probléma megoldásához: 

    • Lehetséges, hogy a vendégnek még regisztrálnia kell egy fiókot a Philipsnél. Kérje meg a vendégét, hogy előbb töltse le a Philips Avent Baby Monitor+ alkalmazást, és regisztráljon egy fiókot. Miután a vendég regisztrálta a fiókját, küldje el neki a meghívót.
    • Lehetséges, hogy a meghívni kívánt vendégfelhasználó egy másik kontinensen él. Győződjön meg arról, hogy a vendégfelhasználó az Ön által választott országot választja, amikor regisztrálja a felhasználói fiókját.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.