0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem hallható hang a Philips Avent csatlakoztatott babaőrző szülői egységéből

    Közzétéve 2022. november 21.
    Ha nem hallható hang a szülői egységből, kövesse az alábbi hibaelhárítási tippeket a probléma megoldásához:
    • Amikor a bébiegység hangot ad ki, a szülői egységen lévő hangszintjelző fények villognak, és reagálnak a hangra. Ellenőrizze, hogy a kapcsolat jelzőfénye világít-e, illetve hogy a szülői egység be van-e kapcsolva.
    • Előfordulhat, hogy a szülői egység el van némítva, vagy túl alacsonyra van állítva. A szülői egység némításának megszüntetéséhez nyomja meg a kerek gombot, és növelje a hangerőt.
    • Előfordulhat, hogy az érzékenységi szint túl alacsonyra van állítva a szülői menüben. Növelje az érzékenységi szintet a szülői menüben. 
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.