0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips Avent csatlakoztatott babaőrző szülői egysége nem tölt

    Közzétéve 2022. november 21.

    Ha töltési problémákat tapasztal a szülői egységgel, kövesse az alábbi tippeket a problémák megoldásához.

    • Győződjön meg arról, hogy a készülékhez eredetileg mellékelt hálózati adaptert használja, és ellenőrizze, hogy az nem sérült-e. Ha a hálózati adapter megfelelően működik, a bébiegység áramellátását jelző zöld lámpa a bébiegység bekapcsolását követően világítani kezd.
    • Ha a szülői egység töltése több mint 3 órát vesz igénybe, előfordulhat, hogy a szülői egységet bekapcsolták töltés közben. Ügyeljen arra, hogy a szülői egység ki legyen kapcsolva töltés közben.
    • Ha hőforrás közelében tölti a szülői egységet, azzal átmenetileg szüneteltetheti a működését. Helyezze távolabb a szülői egységet a hőforrástól, és folytassa a töltést, ha szükséges.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.