1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    • Ingyenes kiszállítás

    • 14 napos visszaküldési garancia

    • 2 év garancia

    Termékek

    A Philips reakciója a koronavírussal kapcsolatban

     

    A Philipsnél vásárlóink és munkatársaink egészsége és biztonsága a legfontosabb. Ebben a nehéz időszakban, a koronavírus megjelenésével kapcsolatban, megteszünk minden szükséges elővigyázatosságot, hogy ezt biztosítsuk. 

     

    Figyelmesen követjük a World Health Organization (WHO) és a helyi hatóságok irányelveit, és folyamatosan ehhez igazítjuk intézkedéseinket. 

     

    Webshopunk a megszokottak szerint üzemel. Bár ezek kihívásokkal teli körülmények, megteszünk mindent annak érdekében, hogy az Önök által elvárt kiszolgálást tudjuk biztosítani. 

    Házhoz szállítás

     

    Raktáraink és disztibúciós partnereink extra higiéniás óvintézkedéseket tesznek azért, hogy biztonságos kiszállítást végezhessünk az Önök otthonába. Folyamatosan nyomon követjük a helyzetet és szorosan együtt dolgozva partnereinkkel biztosítjuk, hogy minden vonatkozó egészségügyi és higiéniás előírást betartsunk.

     

    Néhány területen az átvevő pontok szünetelnek, azonban a házhoz szállítás itt is elérhető marad. Minden termék esetében továbbra is ingyenes szállítást biztosítunk.

    Visszaküldés

     

    A termék visszaküldés továbbra is elérhető lesz,  a DPD futárszolgálat által az Ön otthonából történő begyüjtéssel. Kérjük, ellenőrizze a DPD legfrissebb információit

     

    A 2020. március 1. és április 30. közötti vásárolt termékek esetén az elállási időt 14-ről 30 napra hosszabbítottuk.

    Consumer Care

     

    Consumer Care csapatunk rendelkezésre áll, ha segítségre van szüksége. Előfordulhat, hogy a nyitvatartási idő módosul, vagy hívása közben háttérzajokat hall. A csapatunk otthonról dolgozik, hogy biztosíthassuk egészségüket és biztonságukat. 

    Problémáira megoldást találhat az alábbi linken vagy nézze meg a további kapcsolati lehetőségeket itt.

    Szerviz és javítás

     

    A helyi önkormányzatok megelőző intézkedéseinek köszönhetően néhány szerviz átmenetileg zárva tart vagy rövidített nyitva tartás szerint üzemel. Azok a szervizek, amelyek jelenleg is üzemelnek, extra higiéniás intézkedések mellett működnek. 

    A szervizhálózatunk továbbra is elérhető marad a  javítások elvégzésére, extra biztonsági és higiéniás óvintézkedések mellett. Előfordulhat, hogy a javított termék visszajuttatása Önhöz, hosszabb időt vesz igénybe mint az elvárt, de mindent megteszünk, hogy naprakész információval szolgáljunk. 

    Intézkedéseink mindenki egészségét és biztonságát szolgálják. Ez az elsődleges számunkra. Köszönjük megértését ebben a példátlan helyzetben.

      FAQs

      Jelenleg is tudok rendelni a Philips weboldalán keresztül?
      Igen, a Philips weboldala teljes mértékben működik. Folytathatja a vásárlást online.

      Hasznos volt ez az információ?

      Időben kiérkezik a termékem?
      A szállítási időt befolyásolhatják a bevezetett intézkedések. Rendelését házhoz szállítjuk, amint lehetséges. Menet közben pedig folyamatosan tájékoztatjuk.

      Hasznos volt ez az információ?

      Jelenleg is átvetem a termékemet az átvevőpontokon?
      Azt ajánljuk, hogy válassza a házhoz szállítást az átvevőpontok helyett. Az önkormányzatok megelőző intézkedései az árusító helyek (boltok, éttermek, bárok) bezárásához vezetnek, bizonytalan időre. Számos átvevőpont bezár, így nem tudjuk biztosítani, hogy az Ön által kiválasztott átvételi hely nyitva lesz, amikor Önnek erre szüksége lesz. Ha olyan átvevőpontot választ, amely átmenetileg bezárt, a UPS fogja tárolni a csomagját, és velük szükséges felvenni a kapcsolatot a házhozszállítás kapcsán.

      Hasznos volt ez az információ?

      Mi történik, ha vissza szeretném küldeni a terméket?
      A 2020. április 30-ig vásárolt termékekre a visszaküldés időtartamát a vásárlástól számított 45 napra bővítettük. Díjmentesen visszaküldheti termékeit ezen időszakon belül. A visszaküldött termékeket a DPD veszi át otthonában.

      Hasznos volt ez az információ?

      Biztonságos a csomagok átvétele?

      Különleges biztonsági intézkedéseket vezettünk be raktárainkban. Ezen felül tanácsoljuk, hogy mossa meg kezeit miután csomagot vesz át.

       

      A WHO tájékoztatása szerint „annak valószínűsége, hogy egy fertőzött személy beszennyezi a kereskedelmi forgalomban lévő termékeket, alacsony, és annak kockázata, hogy a vírus, amely a COVID-19 járványt okozza, elkapható egy csomag szállítása, kitétele bizonyos körülményeknek és hőmérsékletnek, szintén alacsony."

      Hasznos volt ez az információ?

      Jelenleg is meg tudom javíttatni a Philips termékemet?

      A szervizközpontok néhány országban átmenetileg zárva tartanak vagy limitált kapacitással működnek. Azt javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a helyi szervizközponttal mielőtt elindulna.

       

      További válaszokat a webshopunk FAQ részén talál.

      A telefonos és Facebook Messenger támogatás elérhető az alábbi linken

      Hasznos volt ez az információ?