Orvostechnikai eszköz területi biztonsági felhívása (Egyesült Államokon kívül)

Philips Respironics

Semmit sem veszünk komolyabban, mint a betegek ellátását olyan kiváló minőségű termékekkel, amelyek egyben biztonságosak és megbízhatóak is. Ha mégis gond merülne fel, akkor proaktívan kommunikálunk és dolgozunk a megoldáson, fáradhatatlanul törekedve a probléma feloldására.

2021. április 26-án a Philips egy fontos frissítést adott ki azon proaktív erőfeszítésekkel kapcsolatban, hogy elhárítsa a Philips Sleep & Respiratory Care termékcsalád egyes készülékeinek alkatrészében észlelt hibát.

 

Akkor, elővigyázatosságból és a rendelkezésre álló adatok alapján a Philips egy potenciális egészségi kockázatra hívta fel a figyelmet a hangszigetelő habbal kapcsolatban, amely egyes Philips folyamatos pozitív légúti nyomás (CPAP) és kétszintű pozitív légúti nyomás (BiLevel PAP) eszközökben, illetve lélegeztetőgépekben található.

 

A vállalat azt is jelezte, hogy a potenciális egészségi kockázat elemzése folyamatban van, és további tájékoztatást ad, amint lehetséges. A bejelentést követő széleskörű, folyamatos elemzés eredményeképp 2021. június 14-én a vállalat egy területi biztonsági felhívást adott ki az egyes érintett eszközökkel kapcsolatban.

 

A területi biztonsági felhívás tájékoztatja az ügyfeleket és a felhasználókat a betegek egészségére gyakorolt potenciális hatásokról, a problémával kapcsolatos klinikai használatról, valamint utasítja őket azokra a műveletekre, amiket el kell végezniük. Emellett a felhívásban találhatók az átfogó és erőteljes javítási és csereprogram részletei is, amelyekkel a lehető leghatékonyabban és legalaposabban korrigáljuk a problémát.

Az Ön mint felhasználó által meghozandó azonnali intézkedések:

 

Az érintett kétszintű PAP- és CPAP-eszközöket használó betegeknek a Philips továbbra is azt ajánlja, hogy függesszék fel a kétszintű PAP- és CPAP-eszközök használatát, és beszéljék meg az orvossal, hogy számukra mi a legmegfelelőbb lehetőség a kezelés folytatására a terápia folytatásának előnyei és az ismert kockázatai alapján.

 

  • Viszont az Európai Unió/Egyesült Királyság illetékes hatóságai a következő útmutatót adták ki:
    • Az előírt kezelés bármiféle megváltoztatása előtt keressék meg az orvosukat vagy az egészségügyi ellátásukat végző intézményt.
    • Bár a területi biztonsági felhívásban ismertetett kockázat miatt a Philips a használat felfüggesztését javasolja, fontos, hogy a betegek beszéljenek az orvossal, hogy eldönthessék, mi a legmegfelelőbb opció a kezelés folytatására.
    • Az orvossal közösen a betegeknek kell eldönteniük, hogy a kezelés folytatásából származó előnyök felülmúlják-e az ismert kockázatokat.

 

  • Az érintett életfenntartó lélegeztetőgépeket használó betegek ne függesszék fel vagy változtassák meg az előírt kezelést anélkül, hogy konzultálnának az orvosaikkal, illetve átnéznék a módosított további használattal kapcsolatos utasításokat.

Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni, hogy a Philips a lehető legnagyobb komolysággal kezeli ezt a kérdést, és jelentős mennyiségű időt és erőforrást fordít a probléma megoldására. Szándékunkban áll olyan szolgáltatást nyújtani az érintett betegeknek és ügyfeleknek, amilyet elvárnak és megérdemelnek, mivel számunkra kiemelkedően fontos ennek a kérdésnek a megoldása.

 

Ez az erőfeszítés kiterjed a gyártási, javítási, szervizelési és az ellátási lánc, illetve az egyéb funkciók globális és széleskörű megerősítésére, hogy segíthessék a korrekciót.

 

Teljes mértékben elkötelezettek vagyunk amellett, hogy támogatást nyújtsunk azon betegek világszerte meglévő közösségeinek, akik az egészségük és az életminőségük megőrzéséhez a Sleep & Respiratory Care termékeinket használják; a támogatásunk kiterjed a betegek igényei iránt elkötelezett orvosokra és ügyfelekre is.

Mit kell tennie

 

A Philips elkötelezett aziránt, hogy az erőteljes és átfogó javítási és csereprogramja segítségével kezelje ezt a kérdést. Felállítottunk egy panaszkezelő és ügyféltámogatási központot is, hogy segíthessünk Önnek.

Ikon - üzleti

Tartós orvosi berendezések szállítói, forgalmazói vagy egészségügyi intézmények

 

Kattintson a lenti hivatkozásra, hogy elkezdhesse a regisztrációs folyamatunkat. Ha az Egyesült Államokban tartózkodik, akkor 2021. június 23-ig egy levelet is kap majd a Philipstől a problémával kapcsolatban, amelyben megtalálja a belépési adatait a regisztrációs weboldalra. Ha nem az Egyesült Államokban: tartózkodik, akkor röviddel ezután kap levelet. Ha nem kap levelet, akkor hívja a lenti telefonszámot.

 

A regisztrációt követően további tájékoztatást is kap tőlünk, amint elérhető lesz.

(80) 088 471

(hétfőtől péntekig: 9-18)

Ikon - betegek

Betegek, felhasználók vagy betegellátók

 

A Philips létrehozott egy regisztrációs eljárást, melyben a betegek, a felhasználók vagy a betegellátók ki tudják keresni az eszközük sorozatszámát, és be tudják adni az igényüket, ha az eszközük érintett.

 

Jelenleg ez az eljárás csak az Egyesült Államok, Kanada, az Egyesült Királyság és az Európai Unió betegei, felhasználói vagy betegellátói számára érhető el. Hamarosan újabb országokban is elérhető lesz.

(80) 088 471

(hétfőtől péntekig: 9-18)

Ikon - egészségügyi szakemberek

Orvosok és egyéb egészségügyi dolgozók számára

 

Kattintson az alábbi hivatkozásra, ha a problémával kapcsolatban további részleteket kíván megtudni, vagy egyéb információra van szüksége, hogy tanácsot tudjon adni az érintett betegeinek.

Mely eszközök érintettek?

CPAP- és kétszintű PAP-eszközök

Minden 2021. április 26. előtt gyártott érintett eszköz, minden eszköz sorozatszáma

Folyamatos lélegeztetőgép, minimális lélegeztetési támogatás, létesítményi használat

E30

E30

(Sürgősségi felhasználási engedély)

Folyamatos lélegeztetőgép, nem életfenntartó

DreamStation ASV

DreamStation

ASV

DreamStation AVAPS

DreamStation

ST, AVAPS

60 Series CPAP, ASV

SystemOne

ASV4

C Series AVAPS/ST

C Series

ASV, S/T, AVAPS

OmniLab Advanced Plus (alváslabor) CPAP

OmniLab Advanced Plus

In-Lab Titration Device

Nem folyamatos lélegeztetőgép

60 Series CPAP, ASV

SystemOne

(Q series)

DreamStation CPAP

DreamStation

CPAP, Auto CPAP, BiPAP

DreamStation Go

DreamStation GO

CPAP, APAP

Dorma 400, 500

Dorma 400, 500

CPAP

REMStar SE Auto CPAP

REMStar SE Auto

CPAP

Mechanikus lélegeztetőgépek

Minden 2021. április 26. előtt gyártott érintett eszköz, minden eszköz sorozatszáma

Folyamatos lélegeztetőgép

Trilogy 100

Trilogy 100

Lélegeztetőgép

Trilogy 200

Trilogy 200

Lélegeztetőgép

Trilogy 200

Garbin Plus, Aeris, LifeVent

Lélegeztetőgép

Folyamatos lélegeztetőgép, minimális lélegeztetési támogatás, létesítményi használat

A 40/30

A-Series BiPAP Hybrid A30

(az Egyesült Államokban nem forgalmazták)

V30

A-Series BiPAP V30 Auto

Lélegeztetőgép

Folyamatos lélegeztetőgép, nem életfenntartó

A 40/30

A-Series BiPAP A40

(az Egyesült Államokban nem forgalmazták)

A 40/30

A-Series BiPAP A30

(az Egyesült Államokban nem forgalmazták)

Melyek a nem érintett termékek, és miért?

 

A nem érintett termékeknél más lehet a hangszigetelő hab anyaga, mivel idővel új anyagokat és technológiákat fejlesztettek ki. Emellett, a nem érintett termékek hangszigetelő habja más helyen is lehet az eszköz kialakítása miatt.

  • Trilogy Evo
  • Trilogy Evo OBM
  • Trilogy EV300
  • Trilogy 202
  • BiPAP A40 EFL
  • BiPAP A40 Pro
  • M-Series
  • DreamStation 2
  • Omnilab (eredetileg a Harmony 2-n alapul)
  • Dorma 100, Dorma 200, REMStar SE
  • Minden oxigénkoncentrátor, gyógyszerporlasztó termék, a légúti váladékot eltávolító termék

Kérdések és válaszok

Biztonságos az érintett eszközök használata? Az érintett eszközöket ki kell venni a használatból?

A területi biztonsági felhívás a következő lépések megtételét ajánlja a betegeknek és az ügyfeleknek:

 

  • A kétszintű PAP és CPAP-eszközöket használó betegeknek: Az előírt kezelés bármiféle megváltoztatása előtt keressék meg az orvosukat vagy az egészségügyi ellátásukat végző intézményt. Bár a területi biztonsági felhívásban ismertetett kockázat miatt a Philips a használat felfüggesztését javasolja, fontos, hogy a betegek beszéljenek az orvossal, hogy eldönthessék, mi a legmegfelelőbb opció a kezelés folytatására. Az orvossal közösen a betegeknek kell eldönteniük, hogy a kezelés folytatásából származó előnyök felülmúlják-e az ismert kockázatokat.
  • Életfenntartó lélegeztetőgépeket használó betegeknek: NE függesszék fel vagy változtassák meg az előírt kezelést anélkül, hogy megbeszélnék az orvossal a megfelelő következő lépést is.

 

A Philips azt ajánlja, hogy az ügyfelek és a betegek szüntessék be az ózonos tisztítószerek használatát, és az engedélyezett tisztítási módszerekkel kapcsolatban tartsák be az eszköz Használati utasítását.

 

Emellett a Philips arra is emlékezteti az ügyfeleket és a betegeket, hogy ellenőrizzék a kétszintű PAP- és CPAP-eszközök életkorát, mivel jellemzően öt év használat után ajánlott lecserélni ezeket.

Mi a problémához kapcsolódó biztonsági kockázat? Kapott a Philips bejelentést arról, hogy a probléma miatt bármilyen ártalom ért betegeket?

A területi biztonsági felhívás tájékoztatja az ügyfeleket és a felhasználókat a betegek egészségére gyakorolt potenciális hatásokról, és a problémával kapcsolatos klinikai használatról. Az esetleges egészségi kockázatok között szerepel a lebomló hangszigetelő hab-expozíció, amit például a nem engedélyezett tisztítási módszer, mint az ózonos tisztítás okoz, és a hab anyagából származó vegyi anyagok kibocsátása által okozott expozíció. A magas hőmérsékletű és páratartalmú környezet is hozzájárulhat a hab lebomlásához bizonyos területeken.

 

A Philips folytatja az esetleges biztonsági kérdésekkel kapcsolatos bejelentések ellenőrzését a forgalomba hozatal utáni felügyeleti tevékenységünkön keresztül, ahogy azt az orvostechnikai eszközökkel kapcsolatos szabályozás és törvények megkövetelik azokon a piacokon, ahol működünk.

 

A lebomló hab miatti expozíció esetén:

 

  • A lebomló habbal kapcsolatos expozíció lehetséges kockázatai:
    • Irritáció (bőr, szem és légutak), gyulladásos reakció, fejfájás, asztma, más szervekre (pl. vesékre és májra) gyakorolt nemkívánatos hatások és mérgező, rákkeltő hatások.
  • Eddig a Philips Respironics-hoz több panasz érkezett a légzőkörben (az eszköz kimeneti nyílásától, a párásítón, a csöveken és a maszkon keresztül) megjelenő fekete törmelék/részecskék jelenlétére vonatkozóan. A Philipshez fejfájásról, felső légúti irritációról, köhögésről, mellkasi nyomásról és arcüreggyulladásról is érkeztek jelentések.

 

A vegyi anyagok kibocsátása miatti expozíció esetén:

 

  • A károsodott habból származó vegyi anyagok kibocsátása miatti expozíció lehetséges kockázatai: fejfájás/szédülés, irritáció (szem, orr, légutak, bőr), túlérzékenység, hányinger/hányás, mérgező és rákkeltő hatások.
  • A mai napig a Philipshez nem érkezett bejelentés a probléma miatt a betegekre gyakorolt hatásról vagy súlyos ártalomról.
Mikor kezdődik a probléma kijavítása? Mennyi ideig tart majd, amíg minden érintett eszköznél megoldják a problémát?

A vállalat a jelenleg használt hangszigetelő habot egy új anyaggal cseréli ki, amelynél nem áll fent ez a probléma.

 

Jelenleg a vállalat azon dolgozik, hogy az ennek a javításnak a hatálya alá eső minden érintett eszközt a lehető leghamarabb kijavítsanak.

 

A Philips a korrekció megkezdésével kapcsolatos dátumokról további felvilágosítást ad majd, amint azok rendelkezésre állnak.

 

A területi biztonsági felhívásban jelzett korrekcióra való felkészülés folyamata már megkezdődött.

 

Ez az erőfeszítés kiterjed a gyártási, javítási, szervizelési és az ellátási lánc, illetve az egyéb funkciók globális és széleskörű megerősítésére, hogy segíthessék a korrekciót.

 

A Philips értesíti a szabályozási irodákat minden területen és országban, ahol az érintett termékek elérhetők.

 

Amint az egyes országok szabályozó hatóságai jóváhagyják, az érintett eszközökre vonatkozó globális javítási és csereprogramunk beindul.

 

Az irodáknak megadjuk a tervezett javítás kezdetének és a folyamatban lévő végrehajtásának a szükséges adatait.

Továbbra is gyártanak és/vagy szállítanak ki érintett eszközöket?
Jelenleg felfüggesztették az érintett eszközök gyártását és kiszállítását, mivel a vállalat felkészül az érintett eszközök kijavításával/cseréjével kapcsolatos program beindítására, illetve arra, hogy olyan új hangszigetelő habanyagot szereljenek be, amelyet nem érint a jelentett probléma
Ez egy visszahívás? A szabályozó hatóságok meghatározták az eljárás súlyosságát?

A felhívás kiadása egy területi biztonsági felhívás az Európai Unió és az Egyesült Királyság szabályozó hatóságainak feltételei alapján.

 

Ezt a visszahívási felhívást még nem sorolták be az Európai Unió / Egyesült Királyság szabályozó hatóságai.

Hogyan kezeli a Philips ezt a problémát? Minden érintett eszközt kicserélnek és/vagy megjavítanak? Az ügyfelek jogosultak garanciális cserére, javításra, szervizelésre vagy egyéb kárcsökkentő intézkedésre?

A lehető legkomolyabban foglalkozunk ezzel a problémával, és azon dolgozunk, hogy a lehető leghatékonyabban és legátfogóbban kezeljük azt.

 

A kiterjedt, folyamatos elemzés eredményeképp a vállalat 2021. június 14-én területi biztonsági felhívást adott ki a specifikus, érintett folyamatos pozitív légúti nyomás (CPAP), kétszintű pozitív légúti nyomás (BiLevel PAP) eszközökkel és a lélegeztetőgépekkel kapcsolatban.

 

A felhívás tájékoztatja az ügyfeleket és a felhasználókat a betegek egészségére esetlegesen gyakorolt hatásokról és a problémához kapcsolódó klinikai használatról. A lehetséges egészségi hatások közé tartozik a lebomlott hangszigetelő hab-expozíció, valamint a hab anyagából származó vegyi anyagok kibocsátása miatti expozíció; a hab lebomlását például a nem engedélyezett tisztítási módszerek, mint az ózonos tisztítás okozhatják.

 

A Philips értesíti az ügyfeleket és felhasználókat az érintett eszközökről, melyeknél a vállalat egy olyan új anyagra cseréli ki a jelenlegi hangszigetelő habot, melyet nem érint ez a probléma. Az érintett eszközöket jelenleg olyan új vagy felújított eszközökre cserélik ki, melyekben már az új anyag található meg, illetve az ügyfelek egységeit a hangszigetelő hab cseréjével javítják ki. A jövőbeni termékekben is az új anyagra cserélik le a jelenlegi hangszigetelő habot.

 

A Philips azt ajánlja, hogy az ügyfelek és a betegek szüntessék be az ózonos tisztítószerek használatát, és az engedélyezett tisztítási módszerekkel kapcsolatban tartsák be az eszköz Használati utasítását.

 

Emellett a Philips arra is emlékezteti az ügyfeleket és a betegeket, hogy ellenőrizzék a kétszintű PAP- és CPAP-eszközök életkorát, mivel jellemzően öt év használat után ajánlott lecserélni ezeket.

 

A vállalat jelentős erőforrásokat biztosított ennek a problémának a kezelésére, és átfogó tervet dolgozott ki a kijavítására; jelenleg már el is kezdték ezt a műveletet. Ez az erőfeszítés kiterjed a gyártási, javítási, szervizelési és az ellátási lánc, illetve az egyéb funkciók globális és széleskörű megerősítésére, hogy segíthessék a korrekciót.

 

A Philips őszintén sajnálja, hogy ez a probléma kellemetlenséget okozott, és a kérdés megoldásánál, ami számunkra kiemelkedően fontos, jelentős mennyiségű időt és erőforrást fordítunk arra, hogy azt a szintű szolgáltatást nyújtsuk az érintett betegeknek és ügyfeleinknek, amilyet elvárnak és megérdemelnek.

 

A területi biztonsági felhívással, valamint az ügyfeleknek, a betegeknek, a felhasználóknak és az orvosoknak, illetve érintett feleknek szóló utasításokkal kapcsolatos további tudnivalókért keressék meg a Philips helyi képviselőjét, vagy keressék fel a www.philips.com/SRC-update weboldalt.

Van olyan lépés, melyet az ügyfeleknek, betegeknek, felhasználóknak és/vagy klinikusoknak kell megtenniük a problémával kapcsolatban?

Az ügyfeleket, betegeket, felhasználókat és klinikusokat arra kérjük, hogy az ebben a visszahívási felhívásban (csak az Egyesült Államokban)/területi biztonsági felhívásban (nemzetközi piacokon) szereplő utasításokat kövessék.

 

A területi biztonsági felhívás a következő lépések megtételét ajánlja a betegeknek és az ügyfeleknek:

 

  • A kétszintű PAP és CPAP-eszközöket használó betegeknek: Az előírt kezelés bármiféle megváltoztatása előtt keressék meg az orvosukat vagy az egészségügyi ellátásukat végző intézményt. Bár a területi biztonsági felhívásban ismertetett kockázat miatt a Philips a használat felfüggesztését javasolja, fontos, hogy a betegek beszéljenek az orvossal, hogy eldönthessék, mi a legmegfelelőbb opció a kezelés folytatására. Az orvossal közösen a betegeknek kell eldönteniük, hogy a kezelés folytatásából származó előnyök felülmúlják-e az ismert kockázatokat.
  • Életfenntartó lélegeztetőgépeket használó betegeknek: NE függesszék fel vagy változtassák meg az előírt kezelést anélkül, hogy megbeszélnék az orvossal a megfelelő következő lépést is.
  • Regisztrálja az érintett eszközöket a területi biztonsági felhívás weboldalán: www.philips.com/SRC-update.
    • A weboldalon aktuális információkat kaphat a területi biztonsági felhívás állapotáról és arról, hogyan kaphat tartós korrekciós intézkedést a két probléma megoldására.
    • A weboldalon továbbá megtalálhatja az eszköz sorozatszámának megkeresésére vonatkozó utasításokat, és végigvezeti Önt a regisztrációs folyamaton is.

 

A vállalat átfogó tervet dolgozott ki a korrekcióra, és már meg is kezdte a műveletet.

 

A Philips azt ajánlja, hogy az ügyfelek és a betegek szüntessék be az ózonos tisztítószerek használatát, és az engedélyezett tisztítási módszerekkel kapcsolatban tartsák be az eszköz Használati utasítását.

 

Emellett a Philips arra is emlékezteti az ügyfeleket és a betegeket, hogy ellenőrizzék a kétszintű PAP- és CPAP-eszközök életkorát, mivel jellemzően öt év használat után ajánlott lecserélni ezeket.

 

A Philips őszintén sajnálja, hogy ez a probléma kellemetlenséget okozott, és a kérdés megoldásánál, ami számunkra kiemelkedően fontos, jelentős mennyiségű időt és erőforrást fordítunk arra, hogy azt a szintű szolgáltatást nyújtsuk az érintett betegeknek és ügyfeleinknek, amilyet elvárnak és megérdemelnek.

 

A területi biztonsági felhívással, valamint az ügyfeleknek, a betegeknek, a felhasználóknak és az orvosoknak, illetve érintett feleknek szóló utasításokkal kapcsolatos további tudnivalókért keressék meg a Philips helyi képviselőjét, vagy keressék fel a www.philips.com/SRC-update weboldalt.

Mi ennek a problémának az oka? Tervezési, gyártási, forgalmazói vagy egyéb problémáról van szó?
A Philips elemzése alapján a probléma alapvető oka a Sleep & Respiratory Care termékcsalád egyes beazonosított termékeiben jelenleg használt hangszigetelő habbal kapcsolatos.
Hogyan történhetett ez meg, és mit tesz a Philips annak érdekében, hogy ne történhessen meg újra?

A Philips erőteljes minőség-ellenőrzési rendszerrel rendelkezik, és betartotta a felülvizsgálati és elemzési folyamatokat, hogy beazoníthassa és megfelelően kezelhesse ezt a problémát.

 

A termékeket a forgalomba hozatalkor érvényben lévő vonatkozó szabványok szerint, és azoknak megfelelően tervezték meg. Az új szabványok kialakítása során szükséges a termékjellemzőket a minőségi és a szabályozási folyamatok szerint értékelni. A Philips minőség-ellenőrzési rendszert úgy fejlesztették tovább, hogy megfeleljen ezeknek az új követelményeknek.

 

A frissített szabványok ellenére a korábbi szabványok szerint tervezett termékek még mindig megfelelnek az orvostechnikai eszközökkel kapcsolatos előírásoknak. A hab lebomlásával és a vegyi anyagok kibocsátásával kapcsolatos problémát a minőség-ellenőrzési rendszerünk folyamatainak részeként tártuk fel, és a vonatkozó szabályozási követelményekkel összhangban javítunk ki.

 

A Philips a termék forgalmazása során végig betartotta a vonatkozó szabványokat.

Mit jelent az, hogy a „magas hőmérséklet és páratartalom” a probléma egyik okozója?

A Philips megállapította, hogy a hab bizonyos körülmények között le tud bomlani, melyeket olyan tényezők is képesek befolyásolni, mint a nem engedélyezett tisztítási módszerek (például az ózon), és bizonyos környezeti feltételek, amik együtt járnak a magas hőmérséklettel és páratartalommal.

 

A környezeti feltételek, melyek ennek a problémának az egyik okozói lehetnek, azon ország éghajlati viszonyaira és regionális hőmérsékletére utalnak, ahol az eszközöket használják és tárolják.

 

Ez a tényező nem az eszköz által, a használat során termelt hőre vonatkozik.

Az érintett egységeknél megfigyelhetőek olyan jelenségek, melyeket érdemes az ügyfeleknek/felhasználóknak figyelni? Szennyező részecskék vagy egyéb, szemmel látható problémák?
A felhasználóknak beszélniük kell az orvosukkal, ahogy arra a területi biztonsági felhívás utasítja őket.
Ki tudja cserélni a Philips a garanciális termékeket vagy javítja majd ezeket?

Az érintett eszközöket garanciában kijavíthatják.

 

Amint lehetséges, a Philips további tájékoztatást ad majd a garanciális csereeljárásról a probléma megoldása során.

Azokban a régiókban, ahol a Philips mind betegellátást, mind eszközöket is kínál, az új betegeket ellátják eszközökkel? Lesznek majd a betegeknél olyan eszközök, amelyeket nem sikerül kicserélni?

Jelenleg a Philips nem tud új betegeket az érintett eszközökkel ellátni. A Philips együttműködhet új betegekkel, hogy alternatív eszközökkel tudja ellátni őket.

 

A Philips megjavíthatja/kicserélheti a lélegeztetőgépeket, melyek vészhelyzetben ellátják a betegeket, például egy eszköznek a szükséges kezelés során történő meghibásodásánál, hogy biztosítható legyen az ellátás folytonossága.

 

A szállítás felfüggesztése alatt a Philips CPAP-eszközöket nem lehet kicserélni.

A Philips biztos abban, hogy a probléma csak a felsorolt eszközökre korlátozódik? Fennáll a lehetősége annak, hogy egyéb eszközök is érintettek?

A Philips befejezte az elemzést a minőség-ellenőrzési rendszerünknek megfelelően, és beazonosította az összes érintett terméket, melyeket a szabályozó hatóságoknak és az ügyfeleknek szóló felhívások tartalmaznak.

 

A probléma nem érint más termékeket.

Our site can best be viewed with the latest version of Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox.