Újonnan vásárolt termékének regisztrálásához győződjön meg arról, hogy a termék kéznél van, és jelentkezzen be MyPhilips-fiókjába.
Még nem rendelkezik MyPhilips-fiókkal? Hozza létre most!
1. A termék regisztrálásához be kell jelentkeznie MyPhilips fiókjába. Még nincs fiókja? Itt regisztrálhat. 2. Regisztrálja termékét az előnyök kihasználásához! Feltöltheti a vásárlásról szóló bizonylatot is, így kéznél lesz, ha később szüksége lenne rá a termék szervizeléséhez vagy javításához.
Ha információi szerint a termékhez elérhető a garanciakiterjesztés, először is egy MyPhilips-fiókra lesz szüksége. Jelentkezzen be, vagy hozza létre fiókját itt! Ezután elvégezheti a termékregisztrációt. A regisztráció megkezdése előtt győződjön meg arról, hogy a termék kéznél van, mivel meg kell majd adnia annak típusszámát!
MyPhilips fiókja a következőkre ad lehetőséget:
A vásárlási bizonylat a vásárlás helyén kapott kinyomtatott nyugta, vagy az online áruház által küldött számladokumentum.
Azért javasoljuk, hogy töltse fel vásárlási bizonylatát, hogy szükség esetén kéznél legyen. A vásárlási bizonylatra szüksége lehet egyes promóciókban történő részvételhez vagy garanciális javítás igényléséhez.
A termékregisztrációhoz a következők szükségesek:
You are about to visit a Philips global content page
Continue