Mikor kell cserélni a Philips tisztítóállomás patronját?
Mikor kell cserélni a tisztítópatront
A SmartClean rendszer esetében egy narancssárgán villogó nyíl szimbólumot fog látni a készüléken. A Quick Clean Podban egy kis ablak alakú ikon jelenik meg (lásd a képet).
Ha hetente használja a tisztítórendszert, a patronban lévő tisztítófolyadéknak három hónapig elegendőnek kell lennie. Ha ennél gyakrabban használja, akkor a patront sokkal korábban, akár egy hónapon belül cserélni kell.
A Philips tisztítópatron speciális tisztítófolyadékot tartalmaz, amelyet ehhez a készülékhez terveztek. Kérjük, ne próbálja másfajta tisztítóoldattal utántölteni a patront. Ez károsíthatja készülékét.
A Philips tisztítórendszerhez való cserepatronok megvásárlásához látogasson el online üzletünkbe.
A tisztítópatron cseréje a Smart Clean rendszerben
1. Húzza ki a SmartClean rendszer alján található kis rekeszt.
2. Vegye ki a SmartClean patront és dobja ki.
3. Szerezzen be egy új patront, fentről lefelé húzza le a fedelét, majd helyezze vissza a nyílásba.
A SmartClean rendszer így már készen áll a Philips borotvával való használatra.
A tisztítópatron cseréje a Quick Clean Podban
2. Csavarja le a fedelet a Philips Quick Clean Pod patronról.
3. Emelje fel a tömítésen lévő fület, és a sarkánál meghúzva távolítsa el a tömítést a Philips Quick Clean Pod patronról.
4. Nyomja meg a Philips Quick Clean Pod fogantyúján lévő kis kerek elemet, és törje le a fogantyún lévő rögzítőhorgot.
5. Helyezze be a Philips Quick Clean Pod patront a Philips Quick Clean Pod készülékbe.