Sonicare
Fehér fogak


Helyes táplálkozással a fehérebb fogakért
 

Az életmód szerepe

A fog fehérségét megőrző ételek

Hogyan mossunk fogat?

Az életmód szerepe


A mindennapok rohanása során könnyű elfeledkezni arról, hogy jelentéktelennek tűnő döntéseink milyen hatással vannak a szájhigiéniánkra. Különösen igaz ez a táplálkozásra, ami komoly hatással van az ínyünk és fogaink állapotára, egészségére és kinézetére. A szájápolási rutinunk szintén fontos szerepet játszik a szájhigiénia fenntartásában.
one-apple-a-day

Megelőzés

Milyen ételek, italok kerülendőek?

 

Az édes vagy savas ételek meggyengíthetik a fogzománcot, ami fogszuvasodáshoz vagy a fog elvesztéséhez vezethet. Az áfonya, szójaszósz, vörösbor, kávé, tea vagy a szénsavas italok fogyasztását is igyekezzünk kerülni vagy minimalizálni.

A fog fehérségét megőrző ételek

 

Szerencsére nem csak rossz híreink vannak. Sokféle étel létezik, amely segít fogaink természetes fehérítésében. A kemény húsú gyümölcsök és zöldségek, mint az alma, a zöldbab, a karfiol, a répa és a zeller, segíthetnek tisztán tartani fogainkat, és fokozzák a nyáltermelést, ami semlegesíti a szájban lévő káros savakat. A magas kalciumtartalmú tejtermékek, például a sajtok is segítenek megőrizni fogaink fehérségét, a tejsav ugyanis megakadályozza a szuvasodást.

Hogyan mossunk fogat?

 

Nagyon fontos a naponta készeri, alkalmanként legalább két percig taró fogmosás.  Ezzel eltávolíthatjuk a nap során lerakódott lepedéket és csökkenthetjük az elszíneződéseket. Elektromos fogkefe, például Philips Sonicare fogkefe használtával biztos lehet benne, hogy fogmosása hatékony lesz.

A szabadalmaztatott Philips Sonicare technológia segít mosolya megőrzésében