0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips szőrtelenítő, vágókészülék vagy hajvágó nem töltődik

    Közzétéve 2025. június 27.

    Ha a Philips szőrtelenítő, szakállvágó vagy hajvágó nem töltődik, az alábbi hibaelhárítási tippek segíthetnek a megoldás megtalálásában.

    Javasoljuk, hogy az alábbi lépéseket az alábbi sorrendben kövesse. A két lépés között ellenőrizze, hogy a probléma megoldódott-e, mielőtt továbblépne a következő lépésre. 

    Ellenőrizze, hogy működik-e az az elektromos aljzat, ahová a töltőt csatlakoztatta. A hálózati aljzat működőképességét egy másik eszköz csatlakoztatásával is ellenőrizheti. 

    Győződjön meg arról, hogy a termékhez mellékelt eredeti Philips töltőt vagy USB-kábelt használja.

    Ha az eredeti töltő már nincs meg, vagy ha a töltő sérült, itt találhat cserealkatrészt, vagy forduljon a Philips vevőszolgálatához.
     

    Finoman nyomja meg, hogy a töltőkábel végén lévő csatlakozó teljesen be legyen dugva a termékbe. A töltőt nem szabad erőltetni, de kissé merev lehet (különösen, ha a termék új).

    Ha töltőállványt használ, ellenőrizze, hogy a termék megfelelően van-e a töltőállványra helyezve. Ha a termék töltődik, amikor közvetlenül a töltőkábelhez van csatlakoztatva, de nem, amikor a töltőállványon van, akkor a probléma az állvánnyal lehet.

    Ha a Philips termékhez USB-töltőkábel volt mellékelve, fontos, hogy a készülék töltéséhez megfelelő áramforrást használjon. A Philips 5 V kimeneti feszültségű és 1 A vagy nagyobb kimeneti áramú USB fali adapter használatát javasolja.

    Ha az USB-töltésű eszköz nem töltődik, próbáljon meg másik áramforrást, például egy másik fali adaptert, illetve egy laptop vagy számítógép USB-portját használni.

    Ha a Philips szépségápolási termék nem kapcsol be a töltőhöz való csatlakoztatás után, előfordulhat, hogy a probléma nem a töltéssel kapcsolatos.

    Idővel a termékek eltömődhetnek szőrrel és törmelékkel, ami megakadályozza a bekapcsolást. Bár ilyenkor tévesen úgy tűnhet, hogy az akkumulátor nincs feltöltve, a megoldás a termék tisztítása.

    Alaposan tisztítsa meg a terméket a felhasználói kézikönyvben található utasításoknak megfelelően (amelyet a típusszám alapján online megtalálhat itt), mielőtt újra megpróbálná bekapcsolni a készüléket.

    Ha követte a fenti lépéseket, és továbbra is problémákat tapasztal a termékkel kapcsolatban, forduljon hozzánk támogatásért.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.