Ha a Philips szőrtelenítő, szakállvágó vagy hajvágó nem töltődik, az alábbi hibaelhárítási tippek segíthetnek a megoldás megtalálásában.
Javasoljuk, hogy az alábbi lépéseket az alábbi sorrendben kövesse. A két lépés között ellenőrizze, hogy a probléma megoldódott-e, mielőtt továbblépne a következő lépésre.
Győződjön meg arról, hogy a termékhez mellékelt eredeti Philips töltőt vagy USB-kábelt használja.
Ha az eredeti töltő már nincs meg, vagy ha a töltő sérült, itt találhat cserealkatrészt, vagy forduljon a Philips vevőszolgálatához.
Finoman nyomja meg, hogy a töltőkábel végén lévő csatlakozó teljesen be legyen dugva a termékbe. A töltőt nem szabad erőltetni, de kissé merev lehet (különösen, ha a termék új).
Ha töltőállványt használ, ellenőrizze, hogy a termék megfelelően van-e a töltőállványra helyezve. Ha a termék töltődik, amikor közvetlenül a töltőkábelhez van csatlakoztatva, de nem, amikor a töltőállványon van, akkor a probléma az állvánnyal lehet.
Ha a Philips termékhez USB-töltőkábel volt mellékelve, fontos, hogy a készülék töltéséhez megfelelő áramforrást használjon. A Philips 5 V kimeneti feszültségű és 1 A vagy nagyobb kimeneti áramú USB fali adapter használatát javasolja.
Ha az USB-töltésű eszköz nem töltődik, próbáljon meg másik áramforrást, például egy másik fali adaptert, illetve egy laptop vagy számítógép USB-portját használni.
Ha a Philips szépségápolási termék nem kapcsol be a töltőhöz való csatlakoztatás után, előfordulhat, hogy a probléma nem a töltéssel kapcsolatos.
Idővel a termékek eltömődhetnek szőrrel és törmelékkel, ami megakadályozza a bekapcsolást. Bár ilyenkor tévesen úgy tűnhet, hogy az akkumulátor nincs feltöltve, a megoldás a termék tisztítása.
Alaposan tisztítsa meg a terméket a felhasználói kézikönyvben található utasításoknak megfelelően (amelyet a típusszám alapján online megtalálhat itt), mielőtt újra megpróbálná bekapcsolni a készüléket.
Ha követte a fenti lépéseket, és továbbra is problémákat tapasztal a termékkel kapcsolatban, forduljon hozzánk támogatásért.