1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips hajformázóm kellemetlen szagot áraszt

    Közzétéve 2021-09-06

    Ne aggódjon, teljesen normális, ha a Philips hajformázó az első használat során szagot áraszt. Azonban vannak módszerek a szag minimalizálására.

    Használja a hajformázót nyitott vagy jól szellőző helyen

    A szag eltűnik, ha már használta a hajformázót néhány alkalommal. Ha a szag továbbra is érezhető, kérjük, a lehűlése után tisztítsa meg a hajformázót nedves ruhával. A következő használatra a szag megszűnik.

    Nem segített?

    Ha a Philips hajformázó továbbra is szagot áraszt, ne használja tovább a készüléket, és forduljon az országa ügyfélszolgálatához, vagy vigye el a legközelebbi Philips márkaszervizhez.

    Egyéb problémák

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.