1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Vegyen igénybe pontosan olyan támogatást, amire szüksége van
    Speciális megoldást keres a termékéhez?

    Nem jön kávé a Philips eszpresszógépből

    Frissítés időpontja: 2022-04-08
    Ha a Philips eszpresszógépe nem adagol kávét, az alábbiakban megtalálja a probléma lehetséges okait és a lehetséges megoldásokat.

    Ha ezt a készülék első használatakor észleli, vegye figyelembe, hogy ebben az esetben normális, ha csak néhány csepp kávét lát. Miután lefőzött néhány csészét, a várt mennyiségű kávét tudja majd elkészíteni. 
     

    A készülékbe szorult levegő akadályozza a víz megfelelő áramlását

    Ha az eszpresszógép hangos zajt ad, és nem folyik víz a víztartályba, azt általában a készülékbe szorult levegő okozza. 
    A következő lépések segítenek a megoldás megtalálásában:
    1.    Kapcsolja KI a készüléket
    2.    Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean szűrőt (vagy a készülék által használt egyéb vízszűrőt)
    3.    Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére
    4.    Kapcsolja BE újra a készüléket. Amikor a készülék felmelegedett, válassza a forró víz lehetőséget, és adagoljon ki 2–3 csésze forró vizet

    Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi plusz lépéseket, hogy meggyőződjön róla, a szűrő elő van készítve, és megfelelően van behelyezve a használathoz:
    1.    Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig
    2.    Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék
    3.    Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel
    4.    Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be
    5.    Adagoljon ki 2–3 csészényi forró vizet

    Kérjük, vegye figyelembe: Cserélje ki az AquaClean szűrőt, ha három hónapnál hosszabb ideig használta. Ennél hosszabb ideig tartó használat esetén lehetséges, hogy a szűrő eltömődött.
    Play Pause

    A központi egység szennyezett vagy eltömődött

    Ha az eszpresszógép nem adagol kávét, azt az is okozhatja, hogy a központi egység szennyezett vagy eltömődött. 
    Ennek megelőzése érdekében fontos, hogy hetente öblítse át a központi egységet az alábbi lépésekben leírtak szerint (vagy ahogy az oktatóvideónkban is látható).

    1.    Kapcsolja KI az eszpresszógépet. Várjon 15–20 másodpercet, amíg a készülék teljesen ki nem kapcsol, és nem ad ki több hangot
    2.    Nyissa ki a szervizfedelet, és távolítsa el a központi egységet. Az eltávolításhoz tolja el jobbra a „PUSH” gombot, fogja meg a központi egységet, és húzza maga felé
    3.    Alaposan öblítse el a központi egységet langyos vízzel, majd hagyja megszáradni, mielőtt visszahelyezné a készülékbe

    Kérjük, vegye figyelembe: A központi egység alapos megtisztítása érdekében javasoljuk, hogy használjon Philips kávéolaj-eltávolító tablettát (CA6704).
    Play Pause

    Eltömődött a kávéadagoló kifolyócső

    Az adagoló kifolyócső eltömődése is okozhatja, hogy a készülék nem ad ki kávét. 
    Ezt csőtisztítóval vagy tűvel is megtisztíthatja, hogy megszabaduljon a szennyeződésektől.

    Az előre őrölt kávé funkció használata

    Ha az előre őrölt kávé funkció használata közben a kávéőrlemény mennyisége meghaladja a megfelelő mennyiséget, a központi egység túltelhet: az őrölt kávé kikerül a készülékből, és a készülék nem adagol kávét.

    Az előre őrölt kávé funkció használata esetén a jelenség elkerülése érdekében:  Ellenőrizze, hogy a készülék megfelelően BE van-e kapcsolva és használatra kész-e, mielőtt előre őrölt kávét tenne az előre őrölt kávé tartályába. Csak egy teljes, simított kanál kávéőrleményt adagoljon a készülékbe.

    A készüléket vízkőtleníteni kell

    Ha vízkő rakódott le az eszpresszógép belsejében, az meghibásodást okozhat.
    Minden Philips eszpresszógépen található egy külön vízkőmentesítés-jelző, ezért javasoljuk, hogy amint a készülék erre figyelmeztet, vízkőmentesítse a készüléket.

    Az előre őrölt kávé tartálya eltömődött

    Az előre őrölt kávé tartálya is okozhatja, hogy a készülék nem adagol kávét. 
    Ha ez az ok, az alábbi lépéseket követve, vagy az útmutató filmek segítségével kijavíthatja a hibát:

    1.    Kapcsolja KI az eszpresszógépet. Várjon 15–20 másodpercet, amíg a készülék teljesen ki nem kapcsol, és nem ad ki több hangot
    2.    Nyissa fel a szervizfedelet, majd a „PUSH” gombot jobbra tolva fogja meg a központi egységet, és maga felé húzva távolítsa el a készülékből
    3.    Nyissa fel az előre őrölt kávé tartályának fedelét, és helyezze be a kanál nyelét
    4.    Mozgassa a nyelet fel-le egészen addig, amíg az eltömődést okozó őrölt kávé le nem esik
    Ha ezen megoldások egyike sem vezetett eredményre, további segítségért forduljon hozzánk.
     
    Play Pause

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.