A Philips eszpresszógépben nincs vízáramlás a tartályból
Közzétéve 31 July 2024
Előfordulhat, hogy a készülékbe került levegő akadályozza a víz áramlását a Philips eszpresszógépben, és ez lehet az egyik oka annak, hogy nem jön víz a víztartályból. Olvasson tovább, hogy tájékozódjon a lehetséges okokról, és arról, hogy hogyan oldhatja meg a problémát.
Ha a víztartály nincs teljesen vagy megfelelően behelyezve, az eszpresszógép nem szívja fel a vizet a tartályból. • Azon eszpresszógépek esetén, amelyeken a víztartály a készülék elején található: győződjön meg róla, hogy a víztartályt teljesen betolta, és az megfelelően rögzült. • Azon eszpresszógépek esetén, amelyeken a víztartály a készülék tetején található: győződjön meg róla, hogy a víztartály alatti terület nem szennyezett, és nincsenek rajta részecskék vagy kávészemek.
Ha a víz áramlását a készülékbe került levegő akadályozza, a probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket: 1. Kapcsolja KI a készüléket 2. Ürítse ki a víztartályt, és távolítsa el az AquaClean szűrőt (vagy a készülék által használt egyéb vízszűrőt) 3. Töltse fel a víztartályt vízzel, és tegye vissza a helyére 4. Kapcsolja BE ismét a készüléket. Amikor a készülék felmelegedett, válassza a forró víz lehetőséget, és adagoljon ki 2-3 csésze forró vizet
Ha AquaClean vízszűrőt használ, kövesse az alábbi plusz lépéseket, hogy meggyőződjön róla, a szűrő elő van készítve, és megfelelően van behelyezve a használathoz: 1. Rázogassa az AquaClean vízszűrőt 5 másodpercig 2. Merítse a szűrőt fejjel lefelé egy edény vízbe és várja meg, amíg nem jön belőle több légbuborék 3. Helyezze vissza a szűrőt a víztartályba, és töltse fel a víztartályt vízzel 4. Indítsa újra a készüléket: kapcsolja ki, majd ismét be 5. Adagoljon ki 2–3 csészényi forró vizet
Kérjük, vegye figyelembe: Cserélje ki az AquaClean szűrőt, ha három hónapnál hosszabb ideig használta. Ennél hosszabb ideig tartó használat esetén lehetséges, hogy a szűrő eltömődött.
Play Pause
Ez a lehetőség csak Panarello vagy klasszikus tejhabosítóval rendelkező Philips eszpresszógépekre vonatkozik. Annak kiderítése érdekében, hogy a forró víz kifolyócsöve eltömődött-e, távolítsa el a Panarello/klasszikus tejhabosító külső részét, és ellenőrizze, hogy a kifolyócsövet nem zárja-e el vízkő (ebben az esetben fehér részecskéket fog észrevenni a kifolyócsőben vagy annak környékén). Ha ez a helyzet, és vízkő rakódott le, akkor vízkőmentesítő oldattal távolítsa el.
Ha a fent említett megoldások nem vezettek eredményre, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét