0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips borotva nem tölt

    Közzétéve 2023. január 25.
    Ha a borotva nem tölt, az alábbi hibaelhárítási tippek segíthetnek a megoldás megtalálásában.

    Javasoljuk, hogy az alábbi sorrendben hajtsa végre a lépéseket. A két lépés között ellenőrizze, hogy a probléma megoldódott-e, mielőtt továbblépne a következő lépésre.
    Az akkumulátor lassan kezd tölteni, amikor először tölti fel a borotvát, vagy ha hosszabb ideig nem használta a borotvát. Az akkumulátor fokozatosan tölt, hogy megelőzze a borotva károsodását. Hagyja a borotvát legalább két órán keresztül töltődni, majd ellenőrizze újra a töltési állapotot.

    Normális jelenség, hogy az akkumulátor jelzőfénye nem villog a töltés első néhány óráiban, ha hosszabb ideig nem használták.

    Megjegyzés: a borotva bekapcsolása előtt mindig húzza ki a csatlakozót a töltőből. A borotva nem kapcsol be, ha csatlakoztatva van a töltőhöz.
    A borotva nem tölt, ha csatlakoztatva van? Előfordulhat, hogy a fali aljzat meghibásodott. Próbáljon másik fali aljzatot használni a töltéshez.
    Nem minden Philips borotvához ugyanaz a töltő tartozik, és előfordulhat, hogy az egyik típushoz mellékelt töltő nem kompatibilis egy másik típussal. Javasoljuk, hogy a borotvához mellékelt eredeti töltővel töltse a borotvát.

    Ellenőrizze, hogy nem sérült-e a töltőadapter és a kábel. Ha bármilyen sérülést észlel az adapteren vagy a kábelen, azonnal hagyja abba a használatát. Vásároljon cseredarabot a online áruházban.

    Ez a megoldás a SmartClean tartóval kompatibilis összes borotvára vonatkozik. Ezt a lépést kihagyhatja, ha a borotva nem kompatibilis a SmartClean rendszerrel.
     
    1. Nyomja le a SmartClean tartó felső kupakját, amíg kattanást nem hall.
    2. Tartsa a borotvát fejjel lefelé a tartó felett. Ügyeljen arra, hogy a borotva eleje a tartó felé nézzen.
    3. Helyezze a borotvát a tartóba. Óvatosan döntse hátra, és nyomja le a SmartClean tartó felső sapkáját, amíg kattanást nem hall.
    Ha megfelelően helyezte be, az akkumulátor jelzőfénye villogni kezd a SmartClean tartón.

    Emellett az alábbi videót is megtekintheti.
     
    A Philips borotva töltése a SmartClean rendszerben
    Play Pause
    Ha ezen tippek közül egyik sem segít, elképzelhető, hogy a belsőleg hibásodott meg a borotva. Javasoljuk, hogy kérje a borotva javítását vagy cseréjét. A tartózkodási helyétől függően kérhet online javítást vagy cserét, felkeresheti valamelyik hivatalos szervizközpontunkat, vagy fordulhat hozzánk.
     
    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.