0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips levegőpárásítóm nem működik

    Közzétéve 2023. január 12.
    Ha a Philips levegőpárásító nem működik, olvassa el cikkünket a lehetséges okokról és megoldásokról. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az alábbi információk kizárólag háztartási párásítóinkra vonatkoznak.
    Ha a víztartály kiürült, a párásító nem kap vizet, és nem működik. Ennek elkerülése érdekében ügyeljen arra, hogy legyen víz a víztartályban.

    Megjegyzés: Minél alacsonyabb a páratartalom a helyiségben, annál gyorsabban ürül ki a víztartály.

     
    Ha a Philips párásító felső része (a felső egység) nem megfelelően van a víztartály fölé helyezve, akkor ez a két darab nem csatlakozik teljesen egymáshoz, és a párásító nem fog működni.

    Kérjük, ellenőrizze kétszer is, hogy a párásító felső része helyesen van-e elhelyezve.
    Felső egység
    Ellenőrizze, hogy az aljzat, amelybe a párásítót csatlakoztatta, megfelelően működik-e (próbáljon meg egy másik készüléket csatlakoztatni az aljzathoz, hogy ellenőrizze, működik-e).

    A betéttartó nagyobbik oldalának a Philips párásító alján kell lennie, ahogy az alábbi képen látható.

    Ha a betéttartó rosszul van összeszerelve, az úszó nem működik, és a páratartalom-érzékelő vízhiányt jelez. Ellenőrizze, hogy a betét és a betéttartó megfelelően van-e elhelyezve.

    Ezek a megoldások nem oldották meg a problémát? Kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.