0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem tudok hozzáférni a Sonicare alkalmazás egyetlen funkciójához sem

    Közzétéve 2024. augusztus 23.

    A Philips Sonicare alkalmazás összes funkciójának használatához hozzáférést kell biztosítania mobilkészülékéhez.

    1. Nyissa meg a beállításokat 2. Görgessen le az összes alkalmazáshoz, és érintse meg a Sonicare alkalmazást 3. Állítsa bekapcsolt értékre az összes engedélyt. Most már használhatja a Philips Sonicare alkalmazás összes funkcióját.

    Ehhez a művelethez Android 6.0 vagy újabb verzió szükséges. 1. Nyissa meg a beállításokat 2. Érintse meg az „Alkalmazások és értesítések” (Apps & Notifications) elemet 3. Érintse meg az „Alkalmazásinformáció” (App info) elemet 3. Érintse meg a Sonicare alkalmazást 4. Érintse meg az „Engedélyek” (Permissions) lehetőséget 5. Állítsa bekapcsolt értékre az összes engedélyt. Most már használhatja a Philips Sonicare alkalmazás összes funkcióját.

    Mindig tiszteletben tartjuk a felhasználók adatvédelmi jogait, és soha nem fogunk visszaélni a személyes adatokkal. Az adatvédelmi szabályzatot és a használati feltételeket bármikor megtekintheti. Lépjen a Sonicare alkalmazás > menü (menu) (bal felső sarok) > névjegy (about) menüpontra.

    Ha továbbra is problémát tapasztal a készülékén lévő Sonicare alkalmazás funkcióihoz való hozzáféréssel kapcsolatban, látogasson el a Javítás vagy csere oldalra a Philips weboldalon.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.