0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem tudom csatlakoztatni a fogkefémet a Sonicare alkalmazáshoz

    Közzétéve 2024. november 7.
    Ha fogkeféje nem csatlakozik a Philips Sonicare alkalmazáshoz, kövesse az alábbi lépéseket:
    1. Ellenőrizze, hogy fogkeféje teljesen fel van-e töltve.
    2. Ellenőrizze, hogy a telefon operációs rendszere és az alkalmazás frissítve van-e.
    3. Kapcsolja be a Bluetooth-funkciót a mobileszközén.
    4. Tartsa egymáshoz közel a fogkeféjét és a mobileszközt.
    5. Vegye le a fogkeféjét a töltőről, vagy nyomja meg az Üzemmód gombot, hogy bekapcsolja a fogkefenyélen lévő LED-jelzőfényeket.
    6. Nyissa meg a Sonicare alkalmazást.
    Ha fogkeféje nem csatlakozik az alkalmazás megnyitásakor, szüntesse meg a fogkefe párosítását, vagy felejtse el az eszközt a telefon Bluetooth-beállításaiban. Indítsa újra a Sonicare alkalmazást az eszköz ismételt párosításához. A mobileszköz Bluetooth-gyorsítótárának törlése szintén megoldhatja a csatlakozási problémákat.

    Megjegyzés: A Sonicare 9900 Prestige fogkefe felhasználói a fogkefenyél alaphelyzetbe állításával is megoldhatják a csatlakozási problémákat.
    Ha továbbra is problémákat tapasztal Philips Sonicare fogkeféje Sonicare alkalmazáshoz való csatlakoztatásával kapcsolatban, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.
    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.