0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips turmixgép nem működik

    Közzétéve 2023. március 24.
    Ha a Philips turmixgép nem indul el, olvassa el cikkünket a lehetséges okokról és megoldásokról.
    Megjegyzés: Az alábbi információk csak a HR3760 és HR3770 típusokra vonatkoznak.

    Ha a turmixkehely nem a megfelelő pozícióban van, a turmixkehely ikonja villog a kezelőpanelen (a ábra), és a turmixgép nem indul el.   

    Ehhez fordítsa el teljesen a turmixkelyhet az óramutató járásával megegyező irányba egészen kattanásig. A turmixkehely ikonja eltűnik, és a készülék bekapcsol (b ábra).
    villogó ikon

    Ellenőrizze, hogy a hálózati kábel megfelelően csatlakozik-e az aljzathoz.

    A turmixgép nem kapcsol be, amíg a biztonsági zár le van zárva. Helyezze a turmixkelyhet a megfelelő pozícióba, hogy a beépített biztonsági zár kioldjon.

    Ezt úgy ellenőrizheti, ha a turmixkelyhet, darálót, aprítót vagy ivópoharat az óramutató járásával megegyező irányban kattanásig forgatja.

    Megjegyzés: Az alábbi információk csak a HR2037/50 és HR2038/20 típusokra vonatkoznak.

    Ha a két kapocs (lásd az alábbi ábrát) nincs a helyére rögzítve, a turmixgép nem fog működni. Használat előtt győződjön meg arról, hogy a fedél mindkét oldalán lévő kapcsok megfelelően a helyükre vannak-e rögzítve.
    zárókapcsok
    Ebben az esetben a túlmelegedés elleni védelem kikapcsolta a Philips turmixgépet, hogy megelőzze a túlmelegedésből eredő károsodást. Ez akkor fordulhat elő, ha a túl sűrű alapanyagokat próbált meg feldolgozni.

    Kapcsolja ki a turmixgépet, és a csatlakozódugóját húzza ki a fali aljzatból. Hagyja a készüléket szobahőmérsékletre lehűlni. Ezt követően csatlakoztathatja, majd újra bekapcsolhatja.

    A készüléken jellegzetes szagot érezhet, de emiatt nem kell aggódnia, a Philips turmixgép ekkor biztonságosan használható.
    Megjegyzés: Az alábbi információk nem vonatkoznak a következő típusokra: HR2037/50, HR2038/20
     
    Mielőtt bekapcsolná a turmixgépet, ellenőrizze, hogy a gomb „OFF” helyzetben van-e. Ezután forgassa el a kívánt programnak megfelelő állásba.

    Ha ezek a lépések vezettek eredményre a hiba elhárításában, forduljon hozzánk további támogatásért.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.