0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Philips vezeték nélküli SpeedPro Max porszívó hibakódja

    Közzétéve 2022. október 27.
    Ha szeretné tudni, hogy mit jelentenek a Philips vezeték nélküli SpeedPro Max porszívó hibakódjai, kérjük, a következő sorokból keresse meg a választ.
    Az E4 hibakód (amely a kijelzőt fejjel lefelé nézve h3-nak látszódhat) azt jelenti, hogy a Philips vezeték nélküli SpeedPro Max porszívó forgókeféje eltömődött.

    Ennek megoldásához kapcsolja ki a vezeték nélküli porszívót, ellenőrizze a forgókefét, és távolítson el minden akadályt, például hajszálakat, szöszöket, szennyeződéseket és port. Ennek megoldásához kérjük, kapcsolja ki a vezeték nélküli porszívót, ellenőrizze a görgős kefét, és távolítson el minden akadályt, például hajat, szöszt, szennyeződést vagy port.

    Ezt a következő lépésekkel teheti meg: 

    1. Vegye ki a kefét az egyszerű (easy) gombbal. 

    1. Húzza ki kézzel az összes szálat. 

    Tipp: Ollóval vágja le az összegubancolódott szálakat (lásd az alábbi, A jelű képet).

    1. Pattintsa vissza a helyére. 


    Amennyiben a hibakód a forgókefe tisztítása után is megjelenik, forduljon hozzánk további segítségért

    Az E6 hibakód (amely fejjel lefelé nézve 93-nak látszódhat) azt jelenti, hogy a Philips vezeték nélküli SpeedPro Max szívókészülék adaptere nem ad áramot.

    Ennek megoldásához ellenőrizze, hogy a vezeték nélküli porszívó adaptere megfelelően van-e csatlakoztatva a fali aljzathoz, és hogy a töltőlemez (mágnes) megfelelően van-e rögzítve. Ha a készülék nem működik, vegye fel velünk a kapcsolatot.
     
    Philips SpeedPro Max porszívó E6 hibakód
    Az E7 hibakód (fejjel lefelé L3) azt jelzi, hogy nem megfelelő adaptert használ. Kérjük, csak a vezeték nélküli porszívójához eredetileg mellékelt adaptert használja. Ha a megfelelő adapter nem működik, vegye fel velünk a kapcsolatot.
     
    Philips SpeedPro Max porszívó E7 hibakód
    Az SE (vagy 5E vagy 35, ha fejjel lefelé nézzük) hibakódot több ok is kiválthatja.  

    Először is ellenőrizheti, hogy a Philips vezeték nélküli SpeedPro max porszívó fel van-e töltve, vagy hogy túl magas vagy túl alacsony szobahőmérsékleten van-e használva vagy tárolva.

    5 °C alatti vagy 40 °C feletti hőmérséklet esetén:
    • Válassza le a készüléket a töltőről, és vigye 5 és 40 Celsius-fok (41 - 104 Fahrenheit-fok) közötti hőmérsékletű helyiségbe. Várjon néhány percet, hogy a készülék a szobahőmérséklethez igazodjon, és próbálja meg újra használni. Ha a hibakód továbbra is fennáll, kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.

    Ha a fentiek nem érvényesek, vagy nem oldják meg a problémát, akkor mechanikai probléma lehet a vákuummal. Kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.
    Philips SpeedPro Max porszívó SE hibakód
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.