0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem kapcsol ki a jelzőfény a Philips eszpresszógépen

    Közzétéve 2025. augusztus 3.
    Ha a Philips eszpresszógépen világít egy figyelmeztetőfény, és nem kapcsol ki, a megoldás érdekében tekintse meg az alábbi képet.
    A világító figyelmeztetőfény azt jelenti, hogy a víztartály majdnem üres, vagy nincs a helyén. 

    A probléma megszüntetéséhez vegye ki a víztartályt, és töltse fel a Max jelzésig. Ügyeljen arra, hogy a víztartályt elég mélyen betolja a készülékbe, mert a fény csak akkor alszik ki.
    A világító figyelmeztetőfény azt jelenti, hogy a kávéőrlemény-tartó megtelt, és ki kell üríteni. 

    A probléma megszüntetéséhez a kávéőrlemény-tartó kiürítése közben feltétlenül kapcsolja BE a készüléket. Távolítsa el a cseppfelfogó tálcát, és ürítse ki a kávéőrlemény-tartót. Helyezzen vissza mindent a készülékbe.
    A világító figyelmeztetőfény azt jelenti, hogy a kávéőrlemény-tartót/cseppfelfogó tálcát nem megfelelően helyezte be, vagy a szervizfedél nyitva van. 

    A probléma megszüntetéséhez helyezze vissza a kávéőrlemény-tartót és a cseppfelfogó tálcát, majd győződjön meg arról, hogy mindkettő helyzete megfelelő. Vegye ki a víztartályt, és győződjön meg arról, hogy a szervizfedél zárva van.
    A világító figyelmeztetőfény azt jelenti, hogy a központi egység nincs a helyén, nem megfelelő a helyzete vagy eltömődött. 

    A probléma megszüntetéséhez kövesse az alábbi lépéseket:

    1. Kapcsolja KI a készüléket.
    2. Vegye ki a víztartályt, és nyissa ki a szervizfedelet.
    3. Távolítsa el a központi egységet, és öblítse ki csapvíz alatt. Helyezze vissza a készülékbe; hallania kell, ahogyan a helyére pattan.
    4. Zárja a szervizfedelet, és helyezze be a víztartályt. 
    5. Kapcsolja BE a készüléket. 

    Megjegyzés: Ha száraz őrölt kávét talál a kávéőrlemény-tartóban, a központi egységben túl sok volt az őrölt kávé, és az egység kibocsátotta magából a felesleget. Őrölt kávéból egy simított kávéskanálnyit használjon.
    A világító figyelmeztetőfény azt jelenti, hogy levegő szorult a készülékbe. A légtelenítéshez kövesse az alábbi lépéseket:

    1. Töltse fel vízzel a víztartályt.
    2. Tegyen egy csészét a klasszikus tejhabosító alá, és nyomja meg a START/STOP gombot. Ne feledje, hogy a készülék elkezd forró vizet kibocsátani, hogy így szorítsa ki a benne levő levegőt.  

    Ha ez nem oldja meg a problémát, kövesse az alábbi lépéseket: 

    1. Kapcsolja KI a készüléket.
    2. Ürítse ki a víztartályt, és vegye ki az AquaClean szűrőt a víztartályból (ha van benne).
    3. Töltse fel friss vízzel, és helyezze vissza.
    4. Kapcsolja be ismét a készüléket, és hagyja, hogy felmelegedjen.
    5. Adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet.
    6. Ha ez a módszer működik, helyezze vissza az AquaClean szűrőt, és ismét adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet.

    Ha a figyelmeztetőfény narancssárgán villog, az azt jelenti, hogy az AquaClean szűrőt be kell helyezni/vissza kell helyezni, és aktiválni kell. Ha már be van helyezve, és működik, a lámpa kékre vált.

    A villogó figyelmeztetőfények azt jelentik, hogy vissza kell állítania a készüléket. Ehhez kövesse az alábbi lépéseket:

    1. Kapcsolja KI a készüléket, és a csatlakozódugót húzza ki a fali aljzatból. 
    2. Távolítsa el az AquaClean vízszűrőt a víztartályból (ha benne van).
    3. Töltse fel a víztartályt vízzel, és helyezze vissza.
    4. Nyissa fel az előre őrölt kávé tartályának fedelét, és ellenőrizze, hogy nincs-e eltömődve kávéporral. Ha eltömődést lát, tisztítsa meg egy kávéskanál nyelének végével.  
    5. Csatlakoztassa újra a készüléket, majd kapcsolja be. 
    6. Adagoljon ki 2-3 csészényi forró vizet.

    Megjegyzés: Ha a fények továbbra is villognak, előfordulhat, hogy a készülék túlmelegedett. Kapcsolja KI a készüléket, várjon 30 percig, majd kapcsolja BE ismét. Ha a jelzőfények továbbra is villognak, forduljon az országában működő vevőszolgálathoz.

    A Wi-Fi jelzőfénye nem világít
    – A kávéfőző nem csatlakozik az otthoni Wi-Fi-hez (a kezdeti Wi-Fi-beállítás még nem történt meg).
    – A készülék Wi-Fi-kapcsolata ki van kapcsolva.
    – Az otthoni Wi-Fi-kapcsolat nem működik megfelelően.
    – Az otthoni Wi-Fi-kapcsolat megszakadt, pl. mert az otthoni útválasztó megváltozott, vagy a hálózat neve vagy a jelszó megváltozott.
    – A kávéfőző és az útválasztó közötti távolság túl nagy.

    A Wi-Fi jelzőfénye világít
    – A Wi-Fi beállítása sikeresen befejeződött, és a kávéfőző csatlakozik az otthoni Wi-Fi-hez.

    A Wi-Fi jelzőfénye a készülék kikapcsolása után is világít
    – A frissítések fogadásához a Wi-Fi-modulnak elérhetőnek kell lennie, ezért a Wi-Fi jelzőfénye folyamatosan világít.

    A Wi-Fi jelzőfénye villog
    – A kávéfőző beállítási módban van a Wi-Fi-beállítási folyamat során. A kávéfőző gombjai inaktívak.
    – Ha a készülék már csatlakoztatva volt, a villogó fény azt jelzi, hogy a kávéfőző éppen újracsatlakozik az otthoni Wi-Fi-hálózathoz.
    – Ha a készülék már csatlakozott a Wi-Fi-hálózathoz, a lassú villogó fény azt jelzi, hogy a kávéfőző frissíti a firmware-t. A frissítés több percig is eltarthat, és ezalatt a kávéfőző nem használható.

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.