A Philips vezeték nélküli PowerPro Duo szívóereje gyenge
Közzétéve 2021-07-04
Ha a Philips vezeték nélküli PowerPro Duo vagy PowerPro Aqua porszívó szívóereje gyenge, kérjük, tekintse meg az alábbi hibaelhárítási tanácsainkat, amelyekkel Ön is megoldhatja a problémát.
A Philips vezeték nélküli porszívó PowerPro Duo és PowerPro Aqua keféje alá szennyeződés vagy haj szorulhat. Ez a forgókefe beragadását okozhatja.
A probléma megoldásához kövesse a vezeték nélküli porszívó keféjének tisztítására vonatkozó alábbi lépéseket:
1. Kapcsolja ki a készüléket, és a szűrő gomb bekattintásával vegye ki a szűrőt 2. Távolítsa el a habszűrőt 3. Tisztítsa meg a habszűrőt csapvíz alatt 4. Hagyja a szűrőt száradni 24 órán keresztül, mielőtt visszahelyezné a készülékbe
Ha a vezeték nélküli porszívó forgókeféje beragadt, a probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket:
1. Kapcsolja ki a készüléket 2. Nyissa fel a szívófej fedelét, és távolítsa el a kefét 3. Ollóval vágja le a forgókefére lerakódott hajszálakat, cérnákat és egyéb szennyeződéseket 4. Helyezze vissza a forgókefét a szívófejbe, és csukja le a fedelet
. Ezek a lépések nem oldották meg a problémát? Kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Kapcsolat a Philips céggel
Örömmel segítünk Önnek ebben
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét