0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem tudom csatlakoztatni a Philips légtisztítót az alkalmazáshoz

    Közzétéve 2023. december 4.
    Ha nem tudja csatlakoztatni a Philips légtisztítót az alkalmazáshoz, a további információkat a következő cikkben találja.
    Az alábbi információk nem vonatkoznak az AC065x típusra. Ha Ön AC065x típusú légtisztítóval rendelkezik, tekintse meg az alábbi „Az AC065x nem csatlakozik az alkalmazáshoz” című részt.
    A Philips légtisztító és az okostelefon közötti Wi-Fi-csatlakozási hibának több oka is lehet. A probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket.
    1. Győződjön meg róla, hogy okostelefonja a 2,4 GHz-es (otthoni) Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik, és nem 5 GHz-es hálózathoz vagy nyilvános Wi-Fi-hálózathoz. A sikeres párosítás érdekében javasoljuk, hogy a párosítás előtt kapcsolja ki a mobil adatforgalmat.
    2. Ellenőrizze, hogy a „PHILIPS Setup” szerepel-e okostelefonja Wi-Fi listáján (az alábbi képen látható), amikor a készülék készen áll a párosításra. Ha a „PHILIPS Setup” hiányzik, az hardverproblémát jelent, ezért kérjük forduljon hozzánk. A készülék Wi-Fi-jelzőfényének állapotával kapcsolatos további részletekért tekintse meg az adott típus használati útmutatóját.
    3. Ellenőrizze, hogy okostelefonja az otthoni Wi-Fi hálózathoz csatlakozik és nem a „PHILIPS Setup” hálózathoz. Ha okostelefonja a „PHILIPS Setup”-hoz csatlakozik, akkor a párosítás kezdetén kézzel váltsa át az okostelefon Wi-Fi-kapcsolatát a „PHILIPS Setup”-ról az otthoni Wi-Fi-re.
    4. Ne felejtse engedélyezni a következőket az okostelefonján: „Kamera”, „Helymeghatározás”, „Tárhely”, „Bluetooth” és „Helyi hálózat”.
    5. Ellenőrizze, hogy a megfelelő Wi-Fi-jelszót adta-e meg. A jelszó megkülönbözteti a kis- és nagybetűket, és legfeljebb 63 karakterből állhat. A különleges szimbólumok nem fogadhatók el.
    6. Ellenőrizze, hogy az otthoni Wi-Fi hálózat neve helyes-e. A hálózat neve megkülönbözteti a kis- és nagybetűket.
    7. Kapcsolja ki a VPN-t okostelefonján, ha használja.
    8. Ha az útválasztó úgy állította be az engedélyezési listát, hogy az blokkolja a párosítást, kapcsolja ki az útválasztó tiltólistázását, hogy a párosítás sikeres legyen.
    9. Kérjük, a Philips légtisztítót és az okostelefont is tartsa az útválasztótól 10 méteren belül. 
    10. Ellenőrizze, hogy az alkalmazás frissítve lett-e a legújabb verzióra.
    11. Más elektronikus eszközök, erős fényforrások vagy jelállomások megszakíthatják a Wi-Fi-kapcsolatot. Győződjön meg róla, hogy a Philips légtisztítója távol van az ilyen forrásoktól, és próbálja meg újra párosítani a légtisztítót a Wi-Fi-vel.
    Okostelefon Wi-Fi-lista
    Az alábbi információk csak az AC0650 típusra vonatkoznak. Ha másik típusú légtisztítóval rendelkezik, tekintse meg a fenti „A készülék nem csatlakozik megfelelően a Wi-Fi-hálózathoz” című részt.

    A készülék nem csatlakozik megfelelően a Wi-Fi-hálózathoz
    Az AC0650 és az okostelefon közötti Wi-Fi-csatlakozási hibának több oka is lehet. A probléma megoldásához kövesse az alábbi lépéseket.
    1. Győződjön meg róla, hogy okostelefonja a 2,4 GHz-es (otthoni) Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik, és nem 5 GHz-es hálózathoz vagy nyilvános Wi-Fi-hálózathoz. 
    2. Ne felejtse engedélyezni a következőket az okostelefonján: „Kamera”, „Helymeghatározás”, „Tárhely”, „Bluetooth” és „Helyi hálózat”.
    3. Ellenőrizze, hogy a megfelelő Wi-Fi-jelszót adta-e meg. A jelszó megkülönbözteti a kis- és nagybetűket, és 63 szó hosszúságú korlátozással rendelkezik. A különleges szimbólumok nem fogadhatók el.
    4. Ellenőrizze, hogy az otthoni Wi-Fi hálózat neve helyes-e. A hálózat neve megkülönbözteti a kis- és nagybetűket.
    5. Kérjük, jelentkezzen be Philips fiókjába. A Wi-Fi-kapcsolat beállítása előtt és közben is bejelentkezhet. 
    6. Kapcsolja ki a VPN-t okostelefonján, ha használja.
    7. Ha az útválasztó úgy állította be az engedélyezési listát/tiltólistát, hogy az blokkolja a párosítást, kapcsolja ki az útválasztó engedélyezési listáját/tiltólistáját, hogy a párosítás sikeres legyen.
    8. Kérjük, a Philips légtisztítót és az okostelefont is tartsa az útválasztótól 10 méteren belül. 
    9. Ellenőrizze, hogy az alkalmazás frissítve lett-e a legújabb verzióra.
    10. Más elektronikus eszközök, erős fényforrások vagy jelállomások megszakíthatják a Wi-Fi-kapcsolatot. Győződjön meg róla, hogy a Philips légtisztítója távol van az ilyen forrásoktól, és próbálja meg újra párosítani a légtisztítót a Wi-Fi-vel. 
    Ha korábban már csatlakozott az alkalmazáshoz, és megpróbált Wi-Fi-kapcsolatot létrehozni ugyanazon készülékhez egy második Philips fiókkal, nagyon fontos, hogy elvégezze a gyári visszaállítást a Wi-Fi-kapcsolat újbóli elindítása előtt. A gyári beállítások visszaállításához kövesse az alábbi lépéseket:
    • Nyomja meg és tartsa nyomva egyszerre a „Power on” és a „mode switch” gombot 10 másodpercig, amíg hangjelzést nem hall. 
    • Ha a fenti lépések nem segítenek megoldani a Wi-Fi-csatlakozási problémát, megpróbálhat gyári visszaállítást is végrehajtani.
    Ha az előző lépések nem oldják meg a problémát, ellenőrizze az alkalmazást további Wi-Fi információkért, vagy forduljon hozzánk további segítségért.
     
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.