Nem tudom csatlakoztatni a Philips borotvámat a GroomTribe alkalmazáshoz
Közzétéve 2025. március 5.
Ha nem tudja csatlakoztatni a borotvát a GroomTribe alkalmazáshoz, az alábbi hibaelhárítási tippek segíthetnek a megoldás megtalálásában.
Javasoljuk, hogy az alábbi lépéseket az alábbi sorrendben kövesse. A két lépés között ellenőrizze, hogy a probléma megoldódott-e, mielőtt továbblépne a következő lépésre.
Ügyeljen arra, hogy a telefon ne legyen 3 méternél távolabb a borotvától. Ha a telefon nincs 3 méteren belül, csatlakozási problémák lépnek fel.
A GroomTribe alkalmazással kompatibilis borotvák a Bluetooth 4.1-es vagy újabb verzióját használják. Ha a megfelelő Bluetooth-verzióval rendelkezik, próbálja meg kikapcsolni azt a telefon beállításaiban, majd újból bekapcsolni. Ellenőrizze, hogy a borotva be van-e kapcsolva, majd próbálja meg ismét párosítani a telefont a borotvával.
A telefon operációs rendszerének frissítése csatlakozási problémákat okozhat. A probléma megoldásához állítsa vissza a kapcsolatot a borotva és az alkalmazás között az alábbi lépéseket követve:
1. A borotva párosításának megszüntetése: Tartsa lenyomva a borotva be-/kikapcsoló gombját 10 másodpercig az alkalmazásról való leválasztáshoz. A borotva párosításának sikeres megszüntetését követően megjelenik a Bluetooth szimbólum a borotván. 2. A telefon párosításának megszüntetése: Lépjen be telefonja beállításaiba, és válassza a Bluetooth lehetőséget. Ezután válassza ki az S7/S9 jelű borotvát, majd válassza az „Elfelejtés” vagy a „Párosítás megszüntetése” gombot. 3. Androidos telefonok esetén győződjön meg arról, hogy engedélyezte a helyadatokhoz vagy a közeli eszközökhöz tartozó engedélyeket. 4. Ha továbbra is csatlakozási problémákat tapasztal, próbálja meg a hardveres újraindítást. Tartsa lenyomva a borotva be-/kikapcsoló gombját 30 másodpercig.
Most már újra párosíthatja a borotvát a telefonjával. Kapcsolja be a borotvát a Bluetooth aktiválásához a párosítás közben. Nyissa meg az alkalmazást, és kövesse az utasításokat a párosítási folyamat elindításához. A kapcsolat létrehozása akár két percet is igénybe vehet.
Megjegyzés: Ezek a lépések okostelefononként eltérők lehetnek. További információkért tekintse meg a telefon kézikönyvét.
Előfordulhat, hogy párosítási problémákat tapasztal, ha telefont vált, vagy ha a borotva korábban egy másik telefonhoz volt csatlakoztatva. Javasoljuk, hogy szüntesse meg a telefon párosítását, és próbálja meg újra csatlakoztatni a borotvát a fenti részben leírtak szerint. Ha már kipróbálta a fenti tanácsokat, és továbbra sem sikerül megoldani a problémát, kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.
Utolsó lépésként próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni a GroomTribe alkalmazást. Kövesse az alábbi utasításokat:
Távolítsa el, majd telepítse újra az alkalmazást.
A borotva be-/kikapcsoló gombját 30 másodpercig lenyomva tartva állítsa vissza a borotvát.
További segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Nem találja, amit keres?
Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét