0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    Nem tudom csatlakoztatni a Philips borotvámat a GroomTribe alkalmazáshoz

    Közzétéve 2025. március 5.
    Ha nem tudja csatlakoztatni a borotvát a GroomTribe alkalmazáshoz, az alábbi hibaelhárítási tippek segíthetnek a megoldás megtalálásában.

    Javasoljuk, hogy az alábbi lépéseket az alábbi sorrendben kövesse. A két lépés között ellenőrizze, hogy a probléma megoldódott-e, mielőtt továbblépne a következő lépésre. 
    Ügyeljen arra, hogy a telefon ne legyen 3 méternél távolabb a borotvától. Ha a telefon nincs 3 méteren belül, csatlakozási problémák lépnek fel. 
    A GroomTribe alkalmazással kompatibilis borotvák a Bluetooth 4.1-es vagy újabb verzióját használják. Ha a megfelelő Bluetooth-verzióval rendelkezik, próbálja meg kikapcsolni azt a telefon beállításaiban, majd újból bekapcsolni. Ellenőrizze, hogy a borotva be van-e kapcsolva, majd próbálja meg ismét párosítani a telefont a borotvával.
    A telefon operációs rendszerének frissítése csatlakozási problémákat okozhat. A probléma megoldásához állítsa vissza a kapcsolatot a borotva és az alkalmazás között az alábbi lépéseket követve:

    1.    A borotva párosításának megszüntetése: Tartsa lenyomva a borotva be-/kikapcsoló gombját 10 másodpercig az alkalmazásról való leválasztáshoz. A borotva párosításának sikeres megszüntetését követően megjelenik a Bluetooth szimbólum a borotván.  
    2.    A telefon párosításának megszüntetése: Lépjen be telefonja beállításaiba, és válassza a Bluetooth lehetőséget. Ezután válassza ki az S7/S9 jelű borotvát, majd válassza az „Elfelejtés” vagy a „Párosítás megszüntetése” gombot. 
    3.    Androidos telefonok esetén győződjön meg arról, hogy engedélyezte a helyadatokhoz vagy a közeli eszközökhöz tartozó engedélyeket.
    4.    Ha továbbra is csatlakozási problémákat tapasztal, próbálja meg a hardveres újraindítást. Tartsa lenyomva a borotva be-/kikapcsoló gombját 30 másodpercig.

    Most már újra párosíthatja a borotvát a telefonjával. Kapcsolja be a borotvát a Bluetooth aktiválásához a párosítás közben. Nyissa meg az alkalmazást, és kövesse az utasításokat a párosítási folyamat elindításához. A kapcsolat létrehozása akár két percet is igénybe vehet. 

    Megjegyzés: Ezek a lépések okostelefononként eltérők lehetnek. További információkért tekintse meg a telefon kézikönyvét.
    Előfordulhat, hogy párosítási problémákat tapasztal, ha telefont vált, vagy ha a borotva korábban egy másik telefonhoz volt csatlakoztatva. Javasoljuk, hogy szüntesse meg a telefon párosítását, és próbálja meg újra csatlakoztatni a borotvát a fenti részben leírtak szerint. Ha már kipróbálta a fenti tanácsokat, és továbbra sem sikerül megoldani a problémát, kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.

    Utolsó lépésként próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni a GroomTribe alkalmazást. Kövesse az alábbi utasításokat:

    1. Távolítsa el, majd telepítse újra az alkalmazást.
    2. A borotva be-/kikapcsoló gombját 30 másodpercig lenyomva tartva állítsa vissza a borotvát.

    További segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.