0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips női borotva nem tölt.

    Közzétéve 2025. szeptember 4.

    Ha nem tudja feltölteni a Philips női borotvát, a Philips a következőket javasolja:

    1. Győződjön meg arról, hogy megfelelő USB-tápegységet használ, az eredeti töltőkábelhez csatlakoztatva.
    2. Ellenőrizze, hogy a töltőkábel megfelelően van-e csatlakoztatva.
    3. Próbáljon ki egy másik hálózati aljzatot.
    4. Győződjön meg róla, hogy a női borotva megfelelően volt karbantartva.

    További útmutatásért tekintse meg az alábbi információkat. 


     

    A Philips női borotvát kizárólag az eredeti töltőkábel vagy eredeti Philips cserealkatrész segítségével töltse.

    A Philips a töltési időt 5 V-os, 1 A-es USB-csatlakozóadapter használatával becsüli meg. Alternatív áramforrás használata esetén a töltési idő jelentősen eltérhet.

    Tipp: Adapterre van szüksége a Philips női borotva töltéséhez? Kattintson ide, és keressen rá a „HQ87” kifejezésre, vagy lépjen kapcsolatba velünk.

    Megjegyzés: Ha az Ön Philips modelljéhez nem USB-töltőkábel, hanem töltő tartozik, a fenti információk nem érvényesek. Egyszerűen ellenőrizze, hogy az eredeti töltőt vagy eredeti Philips cserealkatrészt használ-e.

    Nyomja be erősen a kis méretű dugaszt a női borotva aljába, ügyelve arra, hogy az megfelelően legyen csatlakoztatva és ne legyen laza. Hasonlóképpen ellenőrizze, hogy az USB-csatlakozó megfelelően van-e csatlakoztatva az áramforráshoz.

    Előfordulhat, hogy a hálózati aljzat vagy egyéb áramforrás meghibásodott. Próbálja meg másik áramforrásról tölteni a Philips női borotvát. 

    Ha a Philips női borotva nem kapcsol be, az azt a benyomást keltheti, hogy nincs feltöltve. Azonban nem mindig ez a helyzet. Az eltömődött vagy sérült borotvafej megakadályozhatja, hogy bekapcsoljon a készülék.

    Ezért a Philips azt javasolja, hogy távolítsa el a borotvafejet, és próbálja meg bekapcsolni a női borotvát. Ha eltávolított borotvafejjel bekapcsol a készülék, az azt jelenti, hogy a fejet alaposan meg kell tisztítani vagy ki kell cserélni. 

    Ha követte a fenti lépéseket, és továbbra is problémákat tapasztal a termékkel kapcsolatban, forduljon hozzánk támogatásért.

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.