0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips tésztakészítő kijelzője nem megfelelő mennyiségű lisztet mutat, vagy nem mutat lisztmennyiséget

    Közzétéve 25 August 2023
    Ha a Philips tésztakészítő nem tudja lemérni a lisztmennyiséget, vagy ha a lemért mennyiség nem megfelelő, kérjük, olvassa el a következő részt a probléma megoldásához.
     
    A tésztakészítőt egyenes, stabil felületen helyezze el. Győződjön meg arról, hogy a készülék nem áll a tápkábelen.
     
    Mielőtt a lisztet a tésztakészítőbe töltené, várja meg, amíg a kijelzőn megjelenik a „000” felirat. Ha korábban tölti be a lisztet, a mérleg még nincs kalibrálva, és nem tudja megfelelően lemérni a lisztet.
     
    Emelje fel a tésztakészítőt, és enyhén nyomja be mind a 4 lábat a készülékbe, hogy biztosan megfelelően helyezkedjenek el.

    Ezek a lépések nem oldották meg a problémát? Kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.
    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.