1
0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips tésztakészítő hibakódot jelenít meg. Mit tehetek?

    Közzétéve 2022. október 17.
    Ha a Philips tésztakészítőn hibakód látható, kérjük, olvassa el az alábbi hibaelhárítási tanácsainkat a probléma megoldásához.

    E1 hibakód jelenik meg

    A formázótárcsa vagy a fedél nincs megfelelően rögzítve. Kövesse a felhasználói kézikönyvben leírt összeszerelési lépéseket:
    1. Tolja be a keverőtartályt a készülékbe
    2. Igazítsa a keverőlapátot a főegységen lévő lyukhoz. Helyezze be teljesen a keverőlapátot a főegységbe.
    3.  Csatlakoztassa a lemeztartót a főegységhez.
    4. Helyezze a formázótárcsát a tárcsatartóra, és ellenőrizze, hogy szilárdan rögzült-e.
    5. Rögzítse az előlapot a főegységhez.
    6. Szorosan rögzítse az előlap rögzítőgombjait.
    7. Megfelelően zárja le a keverőtartály fedelét. Ellenőrizze, hogy a biztonsági csapok megfelelően vannak-e behelyezve a készülékbe (lásd az alábbi képet).
    E1 kód

    E2 hibakód, a tésztakészítő leáll

    Ha a készülék feldolgozás közben leáll, az E2 üzenet jelenik meg a képernyőn, miközben a jelzőfények villognak, és Ön riasztási hangjelzést hall, három lehetséges ok lehet:
     
    1. Lehet, hogy a keverőlapátot valamilyen ismeretlen tárgy akadályozza.
      Válassza le a tésztakészítőt az áramforrásról, nyissa ki a keverőkamrát, és távolítsa el az idegen tárgyakat. Ha szükséges, dobja ki a tésztát, és kezdje újra a tésztakészítést.
     
    1. Lehet, hogy a tészta túl száraz.
      Ebben az esetben válassza le a tésztakészítő eszközt az áramforrásról, tisztítsa meg megfelelően az összes alkatrészt, majd kövesse ismét a használati útmutatót a tésztakészítés újraindításához.

      Megjegyzés: Nagyon fontos, hogy a liszt/folyadék arány helyes legyen, hogy a tészta morzsás (aprított parmezánhoz hasonló) állagú legyen. A megfelelő konzisztencia érdekében kövesse a használati útmutatóban található utasításokat, és mérje meg az alapanyagokat konyhai mérleg segítségével.
     
    1. Nem megfelelő program van kiválasztva (csak Automatikus mérés funkcióval rendelkező tésztakészítő esetén).
      Válassza ki a megfelelő tésztaprogramot a készítendő tésztának megfelelően (a „sima tészta” csak vízzel, a „tojás/ízesített tészta” pedig tojás/víz keverékkel vagy zöldséglé keverékkel készült tésztához).

    EEEE vagy E3 hibakód, a skálakalibrálás sikertelen

    A skála kalibrálása nem volt sikeres. A probléma megoldásához próbálja meg az alábbi lépéseket:
    1. Nyissa fel a keverőkamra fedelét.
    2. Kapcsolja ki, majd húzza ki a tésztakészítő hálózati dugóját a fali aljzatból. Csatlakoztassa a készüléket és indítsa újra.

    Ha az újraindítást követően folyamatosan EEEE vagy E3 jelzés látható, kérjük, további segítségért forduljon hozzánk.

    E4 hibakód, a készülék visszaállítása szükséges

    Kapcsolja ki, majd húzza ki a tésztakészítő hálózati dugóját a fali aljzatból. Csatlakoztassa a készüléket és indítsa újra.

    Ha az újraindítást követően folyamatosan E4 jelzés látható, kérjük, további segítségért forduljon hozzánk.

    A súlykijelző villog

    Túl kevés vagy túl sok liszt van a készülékben. Mindig öntsön legalább 200 g (1,7 csésze vagy 7 uncia), de legfeljebb 600 g (5 csésze vagy 21 uncia) lisztet a keverőkamrába.

    999 vagy 8,32 jelenik meg a kijelzőn, a mérlegre vonatkozó maximális tömeg túllépve

    Ha 999 vagy 8,32 villog a kijelzőn, akkor túltöltötte a készüléket (999 g vagy 8,32 csésze a maximális súly a mérlegre vonatkozóan). Távolítsa el a lisztet a keverőkamrából. 

    Megjegyzés: A Philips tésztakészítővel a tészta készítéséhez használható maximális lisztmennyiség 600 g (5 csésze vagy 21 uncia), a minimális lisztmennyiség 200 g (1,7 csésze vagy 7 uncia).

    Ha a kijelzőn 999 vagy 8,32 jelenik meg annak ellenére, hogy a liszt mennyisége kevesebb, mint 999 g vagy 8,32 csésze, ürítse ki teljesen a keverőkamrát, kapcsolja ki a tésztakészítőt, és húzza ki a csatlakozódugót a fali aljzatból. Csatlakoztassa a készüléket, majd indítsa újra.

    Ha az újraindítás után a 999 vagy 8,32 jelenik meg folyamatosan, kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.



    Az alábbi lépések nem oldották meg a problémát? Kérjük, forduljon hozzánk további segítségért.
     
    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.