Közzétéve 2024. november 28.
Ha nem tud csatlakozni a SkinAI funkciókhoz a Philips Lumea alkalmazásban, kövesse az alábbi hibaelhárítási lépéseket a probléma megoldásához:
- Ellenőrizze, hogy a Philips Lumea készülék S9900 típusú-e. A típusszámot a készülék csomagolásán találja. A SkinAI funkciók csak a Lumea S9900 készülékkel kompatibilisek.
- Oldja fel a SkinAI funkciókat a Lumea alkalmazásban található utasításokat követve. A folyamat magába foglalja a Lumea fogantyúján található QR-kód beolvasását.
- Ellenőrizze, hogy az internet- vagy WiFi-kapcsolat stabil-e. Javasoljuk, hogy a SkinAI funkciók teljes körű kihasználása érdekében csatlakoztassa mobileszközét erős WiFi- vagy internetkapcsolathoz.
- Győződjön meg róla, hogy mobileszköze kompatibilis a SkinAI funkciókkal. Bár a legtöbb modern iOS és Android eszköz kompatibilis, előfordulhat, hogy néhány eszköz nem megfelelő.
- Látogasson el az App Store-ba vagy a Google Play áruházba, és ellenőrizze, hogy a Philips Lumea alkalmazás legújabb verziója van-e telepítve. Csak a legújabb verzióval tudja teljes mértékben kihasználni a SkinAI funkciókat.
- Várjon, majd próbálja újra egy kicsit később. Kiszolgálóink időnként rutinszerű karbantartást igényelnek, és ilyenkor a funkciók rövid ideig offline állapotban vannak.
Ha ezek a tanácsok nem segítenek, és nem tudja elérni a SkinAI funkciókat, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.