0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips Lumea alkalmazás SkinAI funkciói nem működnek

    Közzétéve 2023. szeptember 28.
    Ha nem tud csatlakozni a SkinAI funkciókhoz a Philips Lumea alkalmazásban, kövesse az alábbi hibaelhárítási lépéseket a probléma megoldásához:
    • Ellenőrizze, hogy a Philips Lumea készülék S9900 típusú-e. A típusszámot a készülék csomagolásán találja. A SkinAI funkciók csak a Lumea S9900 készülékkel kompatibilisek.
    • Ellenőrizze, hogy az internet- vagy WiFi-kapcsolat stabil-e. Javasoljuk, hogy a SkinAI funkciók teljes körű kihasználása érdekében csatlakoztassa mobileszközét erős WiFi- vagy internetkapcsolathoz.
    • Győződjön meg róla, hogy mobileszköze kompatibilis a SkinAI funkciókkal. Bár a legtöbb modern iOS és Android eszköz kompatibilis, előfordulhat, hogy néhány eszköz nem megfelelő.
    • Látogasson el az App Store-ba vagy a Google Play áruházba, és ellenőrizze, hogy a Philips Lumea alkalmazás legújabb verziója van-e telepítve. Csak a legújabb verzióval tudja teljes mértékben kihasználni a SkinAI funkciókat.
    • Várjon, majd próbálja újra egy kicsit később. Kiszolgálóink időnként rutinszerű karbantartást igényelnek, és ilyenkor a funkciók rövid ideig offline állapotban vannak.
    Ha ezek a megoldások nem segítenek, és nem tudja elérni a SkinAI funkciókat, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.