0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips Lumea alkalmazás SkinAI funkciói zárolva vannak

    Közzétéve 2023. szeptember 28.
    Ha a Philips Lumea S9900 készülék SkinAI funkciói zárolva vannak, az alábbi lépéseket követve oldja fel azokat a Lumea alkalmazásban. 
    1. Ellenőrizze, hogy a Lumea alkalmazás hozzáfér-e a mobileszköze kamerájához.
    2. A Lumea alkalmazás kezdőképernyőjén érintse meg a gombot a SkinAI megnyitásához.
    3. Irányítsa a mobileszköz kameráját a Lumea S9900 fogantyúján található QR-kódra. 
    4. 2-3 másodperc elteltével a kamera ellenőrzi a QR-kódot, ezzel feloldja a funkciókat, és átirányítja Önt a SkinAI áttekintéséhez. 

    Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk,, ha követte a fenti tippeket, de továbbra sem tudja feloldani a SkinAI funkciót.

     
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.