0

Bevásárlókosár

Bevásárlókosara jelenleg üres.

    Philips támogatás

    A Philips 8000-es sorozatú vezeték nélküli porszívón hibakód látható

    Közzétéve 2024. március 6.
    A Philips 8000-es sorozatú vezeték nélküli porszívó hibakódjainak jelentéséről az alábbi részekben olvashat.
     
    8000-es típusok
    E1 hiba 
    Az E1 hiba azt jelenti, hogy a készülék meghibásodott. Távolítsa el az akkumulátort (lásd a képet), várjon 10 másodpercet, majd helyezze vissza az akkumulátort. Ha ez nem segít, kérjük, vigye el a készüléket egy Philips szakszervizbe, vagy forduljon hozzánk további segítségért a www.philips.com/support weboldalon.
     
    E2 hiba 
    Az E2 hiba azt jelenti, hogy a készüléket az üzemi hőmérséklet alatt működtetik. Vigye át a készüléket egy melegebb helyiségbe. Ne tárolja, ne töltse és ne használja a készüléket 5 °C alatti vagy 40 °C feletti hőmérsékleten.  
     
    E3 hiba 
    Az E3 hiba azt jelenti, hogy a készüléket az üzemi hőmérséklet felett működtetik. Vigye át a készüléket egy hidegebb helyiségbe. Ne tárolja, ne töltse és ne használja a készüléket 5 °C alatti vagy 40 °C feletti hőmérsékleten.  
     
    E5 hiba 
    Az E5 hiba azt jelenti, hogy az akkumulátor megsérült. Kérjük, vigye el a készüléket egy Philips szakszervizbe, vagy forduljon hozzánk további segítségért a http://www.philips.com/support weboldalon.
     
    E9 hiba 
    Az E9 hiba azt jelenti, hogy a szívófejet az üzemi hőmérséklet felett működtetik. Kapcsolja ki a készüléket, és várjon 15 percet. Ezután ellenőrizze, hogy a szívófej felső burkolata még meleg-e. Ha a szívófej még mindig meleg, várjon tovább, amíg lehűl. Ha a szívófej lehűlt, próbálja meg ismét bekapcsolni a készüléket.  
     
    i4 hiba 
    Az i4 hiba azt jelenti, hogy a szívófej eltömődött. Ellenőrizze, hogy a készülék ki van-e kapcsolva. Tisztítsa meg a szívófejet a felhasználói kézikönyvben leírt lépések szerint. Ezt követően a fő készülékről levéve ellenőrizze a csövet. Távolítsa el a tárgyat a szívófejből vagy a csőből, és indítsa újra a készüléket.
     
    i5 hiba 
    Az i5 hiba azt jelenti, hogy egy idegen tárgy beszorult a légcsatornába. Ellenőrizze, hogy a készülék ki van-e kapcsolva. Tisztítsa meg a szívófejet a felhasználói kézikönyvben leírt lépések szerint, és a fő készülékről levéve ellenőrizze a csövet. Távolítsa el a tárgyat a szívófejből vagy a csőből, és indítsa újra a készüléket.

    i6 hiba 
    Az i6 hiba azt jelenti, hogy az adapter nincs eltávolítva. A készülék működtetése előtt távolítsa el az adaptert. 

    i7 hiba 
    Az i7 hiba azt jelenti, hogy nem megfelelő adaptert használ. A készülék töltéséhez csak az eredeti adaptert használja.

    i8 hiba 
    Ha az i8 hibakód jelenik meg a készüléken, az azt jelzi, hogy a szűrő szennyezett. A probléma megoldásához tisztítsa meg a szűrőt a felhasználói kézikönyvben (9–16. kép) található utasítások szerint, vagy tekintse meg az alábbi videót
    Ha a szűrő tisztítása után továbbra is megjelenik az i8 üzenet, javasoljuk, hogy cserélje ki a szűrőt. Az optimális teljesítmény érdekében ajánlott a szűrőt félévente cserélni.
    Ha a szűrő tisztítása után továbbra is megjelenik az i8 kód, próbálkozzon a következő megoldásokkal: 
    • Fordítson különös figyelmet a szűrőtok alapos tisztítására; az segít, ha nagyon erősen a szemeteshez ütögeti, amíg már nem jön több por a szűrőtokból.
    • Ha rendelkezik tiszta tartalék szűrővel, kicserélheti a régi szűrőt az újra, majd a kézi készülékkel kiporszívózhatja a régi habszűrőt és a szűrőtokot.
    • Ha van egy másik porszívója vagy mini porszívója, akkor azzal könnyedén tisztára porszívózhatja mind a habszűrőt, mind a szűrőtokot.  
    Ha a fenti utasítások nem segítenek, és még mindig megjelenik az i8 kód, valószínűleg ki kell cserélni a szűrőt. Új szűrőket (XV1681/01) az online Philips áruházból, a www.philips.com/support oldalon vagy a Philips márkakereskedőjénél vásárolhat. 
    Megjegyzés: A féléves cserejavaslat jelzésértékű, mivel a szűrő szennyezettségi szintje nagymértékben függ a használatától.

     
    i10 hiba 
    Az i10 hiba azt jelenti, hogy az akkumulátor nincs megfelelően behelyezve. Távolítsa el az akkumulátort (lásd a képet), majd helyezze vissza. Ha ez nem segít, kérjük, vigye el a készüléket egy Philips szakszervizbe, vagy forduljon hozzánk további segítségért a http://www.philips.com/support weboldalon. 
     
    Hibakódok
    Play Pause
    E1 hiba (vagy 13) 
    Az E1 hiba (ha fejjel lefelé nézi a kijelzőt, akkor 13-asnak látszódhat) azt jelzi, hogy a Philips SpeedPro Max vezeték nélküli porszívót 5 °C alatti vagy 40 °C feletti hőmérsékleten használták, tárolták vagy töltötték. Válassza le a porszívót a töltőről, és vigye át egy 5 °C és 40 °C (41–104 °F) közötti hőmérsékletű helyiségbe. Várjon néhány percet, hogy a készülék a szobahőmérséklethez igazodjon, és próbálja meg újra használni. Ha a hibakód továbbra is fennáll, kérjük, forduljon hozzánk további segítségért a http://www.philips.com/support weboldalon. 

    E4 hiba (vagy h3) 
    Az E4 hiba (ha fejjel lefelé nézi a kijelzőt, akkor h3-asnak látszódhat) azt jelenti, hogy a Philips SpeedPro Max vezeték nélküli porszívó forgókeféje eltömődött. 
    Ennek megoldásához kérjük, kapcsolja ki a készüléket, ellenőrizze a forgókefét, és távolítson el minden akadályt, például hajat, szöszt, szennyeződést vagy port. Ezt a következő lépésekkel teheti meg:  
    • Távolítsa el a kefét az egyszerű gombbal, és vegye le az oldalsó kupakot (1-3 ábra) 
    • Húzza ki kézzel a kefén és a kupak alatt lévő hajszálakat, vagy használjon ollót (4. ábra).  
    • Helyezze vissza az oldalsó kupakot úgy, hogy addig nyomja, amíg kattanást nem hall, majd pattintsa vissza a kefét a helyére (5-7 ábra). A porszívó most ismét használatra kész. 
       
    Ha a hiba a forgókefe megtisztítása után is fennáll, forduljon hozzánk további segítségért a http://www.philips.com/support weboldalon.  
     
    E6 hiba (vagy 93)                                                                                                                            
    Az E6 hibakód (amely fejjel lefelé nézve 93-nak látszódhat) azt jelenti, hogy a Philips SpeedPro Max porszívó adaptere nem ad áramot 
    Ennek megoldásához ellenőrizze, hogy a készülék adaptere megfelelően van-e csatlakoztatva a fali aljzathoz, és hogy a töltőlemez (mágnes) megfelelően van-e rögzítve. Ha a készülék nem működik, előfordulhat, hogy az adapter vagy az akkumulátor meghibásodott, további segítségért lépjen kapcsolatba velünk a http://www.philips.com/support weboldalon. 
     
     
    E7 hiba (vagy L3)                                                                                                             
    Az E7 hiba (amely fejjel lefelé L3-nak látszódhat) azt jelzi, hogy nem megfelelő adaptert használ, vagy az adapter meghibásodott. Kérjük, csak a vezeték nélküli porszívójához eredetileg mellékelt adaptert használja. Ha a megfelelő adapter nem működik, kérjük, forduljon hozzánk további segítségért a http://www.philips.com/support weboldalon.
     
     
    SE hiba (vagy 35, 5E)                                                                                                       
    Az SE hiba (amely fejjel lefelé 5E-nek vagy 35-nek látszódhat) jelentése „Szerviz”, és több ok is kiválthatja.  Ha ezt a hibát látja, javasoljuk, hogy vigye el a készüléket egy hivatalos Philips szakszervizbe, vagy forduljon hozzánk további segítségért a http://www.philips.com/support weboldalon. 
    Kapcsolat a Philips céggel

    Örömmel segítünk Önnek ebben

    Nem találja, amit keres?

    Fedezze fel a Philips összes terméktámogatási lehetőségét

    Webhelyünk az Microsoft Edge, Google Chrome és Firefox böngészők legújabb változatával jeleníthető meg optimális módon.